Dags att handla nya fräscha Boroprylar!

5
BIG FAT LAD

Okej, det är dags att visa lite färger runt om i Svedala, tycker jag. Med tanke på att Boros onlineshop inte fått in nytt sedan vi lämnade Premier League så får man kolla lite på annat håll och se vad som finns där. Har här gjort en sammanställning på det jag hittat, komplettera gärna om ni upptäcker andra grejer:

Röd t-shirt, gamla loggan, 250 spänn inkl.frakt. Jag gillar den. : www.catscape.spreadshirt.com/middlesbrough-football-club-t-shirt-A1183552

T-shirtar med Ayresome Park-, Holgate- och Moggatryck bland annat trevligt: www.soccerprint.co.uk/shop/middlesbrough.html

Hoodies och tröjor: www.punkfootball.com/Championship-Middlesbrough-category.aspx?CAT=164

Småstökigt motiv haha! Ska tydligen vara nåt 80-tals inspirereat märke.: www.redsquareclothing.co.uk/blog/2012/02/80s-casuals-for-club-country-middlesbrough-design/

Går att beställa här, rätt dyr dock – 450 spänn med frakt. : www.redsquareclothing.co.uk/new/pretty-green-sag-s-co-polo-71353.html

En retro samt Juninho- och Ravanellitröjor: www.yelxo.com/middlesbrough-c-81_19_41.html

Blandat Middlesbrough, man kanske skulle köpa en James Cook tisha...hehe: www.zazzle.com/gifts?cg=103765630761075043

Jag gillar den här hoodien med trycket på bröstet, får nog bli en sådan.: www.catscape.spreadshirt.com/men-hoodies-D1P25

En annan luvtröja - med ett positivt budskap: www.ebay.co.uk/itm/MIDDLESBROUGH-STEVENAGE-THEMED-BORO-TIL-DIE-HOODIE-/160458900980

Ryggsäckar, väskor och t-skjortor: www.middlesbroughfansunited.co.uk/

0
Nobby S

Finns en del rätt dominanta - men som störst XXL - sitter väl som vanligt som ett jävla åla-skinn.

5
BIG FAT LAD

Undrens tid är inte förbi, officiella shoppen har fått in en hel del trevliga grejer, bla t-shirts, hoodies, tracktoppar och även två nya mössor.
www.mfcofficialdirect.co.uk/

0
johan7

Tänkte föda nästa generations borofans genom att ge bort lite tröjor till kompisarnas barn. Brukar priserna falla lite i slutet av säsongen?

5
BIG FAT LAD

Här finns det en hel del Boroprylar också...minst sagt: www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=Boro&_sacat=0&_odkw=boro&_osacat=0

5
BIG FAT LAD

Mycket nyheter på samtliga områden i shoppen - in och handla!
www.mfcofficialdirect.co.uk

Vill även lägga till att det finns en hel del nytt även på de länkar som finns i första inlägget i denna tråd.

5
BIG FAT LAD
5
BIG FAT LAD

*VARNING PÅ STAN*
Om ni ska köpa den här mössan så räkna inte med att den är blå som på bilden här: www.mfcofficialdirect.co.uk/hats-and-caps/hats-and-caps/2886_boro-winter-bobble-hat.html
Den har mer den här spygröna nyansen och ni kan bli väldigt besvikna när ni precis hämtat paketet på Coop och är så exalterade att ni sliter upp paketet redan inne i affären. Sedan står ni där och bara stirrar på en mössa med den här färgen.: johnlewis.scene7.com/is/image/JohnLewis/235944399alt1?$prod_grid3$

1
Andrealdo

Hahaha, sjukt märkligt. De bara skickade en helt annan random-mössa? Inte ens en Boro-mössa? Och inget meddelande om att den du beställt var slut? Är tydligen samma folk som jobbar på webb-butiken som sitter på Boros biljettkontor...

Hade varit kul om du fått denna mössa i stället: www.mfcofficialdirect.co.uk/hats-and-caps/hats-and-caps/3083_applique-santa-hat.html

5
BIG FAT LAD

Haha det var bara färgen som va fel! Färgen!

Jasså, du tycker jag skulle passa i tomtemössa....mm....det är noterat, min bäste Andrealdo!


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva