Euro Talk

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Lite snack om Boro i dagens Euro Talk. Ganska givet med tanke på hur vi slaktar manure borta. Har ni kollat in?

Vilka här följer Euro Talk för övrigt? Jag hade en period när jag slutade följa det men nu kör jag varje vecka igen.

Har en sweet spot för Åslund och hans analyser (även om han var bortrest den här veckan) och Fjäll är ju bra fin med.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Kollar varje vecka, inte hunnit idag dock. Ska kolla nu direkt!

Edit/ Eller imorn...zzZzz...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Riktigt fina ord från Noa Bachner där.

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Japp. Och det kommer från en skata. Men han är fin Noa, riktigt bra text idag om Shakthar. Som jag skrev i nån tweet, om de Rossi var Tottis arvtagare så är han mycket väl Nivas.


www.expressen.se/geo/klubben-flydde-kriget--spelar-hemma-hundra-mil-fran-sitt-hem/

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Thomas Wilbacher var förövrigt min favorit i Eurotalk när han var med. Hans gedigna kunskaper kring framförallt den italienska läktarkulturen imponerade. Han kunde utan att bli helt hysterisk förklara varför typ 200 Veronafans åker ner till Livorno och kör saluti romani i 2x45 minuter plus tillägg.

0
Alec81

Ny 3-0 vinst ikväll över Torino.. Fantastiskt skoj och se våra ungdomar äga i Europa.. :)

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Som en blixt men Boro representerat även i dagens euro talk. Som påpekats tidigare så har nog fjäll en soft spot för oss.

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

För intresserade kan jag meddela att återigen är Boro omnämnt, lite längre utlägg än förra gången. Angående Lindelöf.

Vi lär ju jobba på ett Boro-special till nästa säsong när vi gått upp..

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Såg nu, av någon anledning så får vi ovanligt ofta vara med lite i det programmet - kul! Noterade även att Martin Åslund verkar ha en riktigt soft spot för Karanka, vilket ju borgar för en hel del positivt snack kring honom om vi skulle gå upp.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Edit...

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Då var det dags för mera Boro i form av Jonathan Woodgate i dagens Euro Talk. In och rösta. #statussolari

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Med på ett hörn idag igen då Mendieta lyfts upp av Fjäll igen som en succé under avdelning lyckade spanjorer i PL.

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Mer BORO i eurotalk från idag. Har bara kollat inledningen där vi förekommer frekvent.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva