Boro - Hull (mån 5 dec kl.21)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Det här håller inte. Efter katastrofala 2 segrar på de 18 senaste matcherna så ser jag ingen annan utväg än att ta mig till pub Wirströms på måndag. Vi har vunnit varje match jag sett där de senaste säsongerna. Jag gör det för Boro.

All form av sällskap uppskattas.

0
BoroDubai

Låter bra! 3 pinnar plockas på måndag!

Lär missa att se dock då jag är i China.. ser framemot o vaknar se poängen i tabellen! Finns ingen ursäkt till att vi inte ska vinna denna.

Come on Boro!

1
Andrealdo

Matchen är sjukt viktig. Det är bara tre poäng som gäller. Annars är vi riktigt illa ute. Jag dyker också upp på Wirströms. Lär inte komma till matchstart då jag är på julbord kl 19. Men en bit in i matchen kommer jag. Har för mig att Boro brukar göra mål när jag dyker upp...

0
Pollock

Dåså! 3 pinnar på Wirströms, ses!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Underbart, har en bra känsla inför matchen nu.

0
johan7

Bra känsla. Ändrar mitt tips till seger med 3-0.

Startelva?

Hoppas att Downing får spela. Tror han kommer krossa Hull.

0
johan7
5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Betyg: 2 av 5 pajazzohattar på den analysen.

Han borde utgått från "Före och efter Adama Traore från start". Traore har gjort att motståndarna måste ha spelare som bevakar honom och vi blir därför inte översprungna längre. Tror han spelat 7 matcher från start nu och har varit inne på ett baklängesmål och Hyllman nämner honom en gång texten hahaha? Även fel att lyfta fram Karanka som nån slags slug populär "tänkare" när det är så många som ogillar det psyco-snuviga spanska kräket och vill att han ska dra fortast möjligt.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Tack för att ni stödjer det psyco-snuviga spanska kräket och hans lallande kastanjettflickor ikväll på Wirströms. För 12:e gången i ordningen önskar jag att jag kunde slå följe på spanska tortillas och San Miguel men måste tyvärr jobba igen. Hoppas ni får en grym kväll!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Haha, så ska det låta nucleus!

Jobbar vid Skeppsbron så var inne på Wirren på lunchen och bokade vinnarbordet nere i hörnet – UTFB!
Pollock> Sa att vi kommer dit runt kl.20.30. Jag tränar innan så kommer definitivt käka något innan matchen.

0
Pollock

BFL> Fint, dyker också upp runt 20:30 men koncentrerar mig enbart på flytande intag. Ses!

1
Andrealdo

Jag kommer till pausen så att jag kan få njuta av repriser på Boro-mål från första halvlek. Eftersom jag kommer från ett julbord blir det bara flytande intag för mig med :-)

0
UpTheBoro

När ni ändå är igång passar jag på att kasta ut en första sten; finns här någon malmö-baserad? Hade varit gött med någon kompanjon att dela den här befarat värdelösa boro-vintern/våren med.

Jag funtar på Vinnys ikväll, troligtvis i ensam majestät i vanlig ordning.

0
mndl82

Eller GBG!! vet att det var nån som var göteborgare här bland oss!!

0
Walle

jag e från gbg mndl men idag kollar jag hemifrån . men gärna en annan gång ! hojta till i tid bara så löser vi nåt :)

0
johan7

@bfl

Tycker nog Hyllmans analys är 3,5 pizzakartonger värda av fem möjliga. Han har ju inte vår koll, men tycker han sätter det mesta. Traore är spännande, men missar också 9 av 10 inlägg och avgörande pass (nej har inte källa på det) vilket han själv också påpekar i en intervju att han måste förbättra. Att han tillför i laget absolut. Men någon världsstjärna absolut inte.

Btw bänkad i dag. Och in med Fischer. Den såg jag inte komma. Ett sett något där spm imponerar på mig, men hoppas jag har fel.

Adoma kommer in och krossar sista 20 och visast att han övat skott och inlägg hela veckan.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Sinnessjuk bänkning. Helt bisarrt för helvete. Torskar vi ska han avgå.

0
johan7

Inga ytor för Traore att springa på. Förstår bytet. Men in med Downing så vi får kvalitet på inspelen.

2
Gazza

Äntligen!!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jäaaaaaaaaaaaaa Gasten fan va skönt!

2
Gazza

Nu är det läge för Traore. Kommer bli ytor.

0
Erik

Viktigt!!!!!

0
grahnen

Hade hellre sett Adama in för Fischer nu, lär bli lägen för kontring. Nervös avslutning nu, får inte tappa viktiga poäng igen...

2
Gazza

Jäkligt skön seger. Viktiga poäng.

0
grahnen

Fan så gött, viktig seger! Speciellt nu när en del tippade bottenlag vunnit lite nu sista. Upp på 13:e plats nu! Men väldigt jämnt. 4 poäng upp till övre halvan, 4 poäng ner till nedflyttning.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

En hälsning från oss tre på vinnarpuben - UP THE FOOKIN B!!!

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Återigen tack till de starka på vinnarpuben. Den här behövdes!!

1
Andrealdo

Tack för ikväll Pollock och BFL. Och tack för ölen BFL. Bjuder tillbaka på nästa samling. Wirströms levererar jämnt tre poäng!

Märkligt ändå att Karanka petade Traoré i en av de viktigaste matcherna. Det är här de här matcherna vi ska vinna. Inte mot topplagen.

Nu känns det riktigt bra. Hull är skit. Burnley är skit. Gäller bara hitta ett till. Swansea är skit. Sunderland är fortsatt skit. Har bara haft flyt. Så börjar kännas rätt tryggt nu.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Får man en rapport med Andrealdo? Hur var pubkvällen?

1
Andrealdo

Nucleus: Jag kom till andra halvlek, så du kan få en bättre rapport från BFL eller Pollock.

Jag kan summera det med Målet, Ångesten och Tröjan.

Målet: Vi gnällde mycket på hörnorna. Antingen var de för korta eller så kom de rakt i famnen på deras keeper. Sen kom den perfekta hörnan som Gaston nickade in. Jublet från oss tre hördes hela vägen upp till baren, två våningar upp.

Ångesten: Det där fladderskottet mot krysset. Nickskarven på hörnan på övertid och Valdes misslyckade utspark. Det var många huvuden insjunkna i handflatorna under slutminuterna på Wirströms.

Tröjan: Även om segern givetvis var höjdpunkten så bjöds jag och Pollock på en annan höjdpunkt efteråt. BFL plockade fram Friend-tröjan. Och den doftade fortfarande "Fuck you Brighton", och vi fick höra den härliga storyn en gång till.

0
johan7

Bra att ni kollade på matchen så vi fick en seger.

Gällande min åsikt om Fischer innan match, gjorde väl en ok match. Men inte mycket mer än så. Ramirez bäst. Bytet in med Stuani märkligast.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Tack för igår Andrealdo och Pollock, alltid lika trevligt och alltid skönt med tre poäng!

Andrealdo> Nästa gång ska jag hålla läxförhör om OS i London...;-)

STEVE AGNEW!!!

1
Andrealdo

BFL: Aj då. Har redan lagt boken i källaren ;-)

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Lysande Rapport Andrealdo. Den jävla tröjan. Så sjukt. BFL är en sjuk man.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Tack, nucleus, jag gillar dig med!


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva