Middlesbrough-Arsenal 17/4 kl. 21.00

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Japp. Faktiskt. Det är match igen. Borde vara spännande och nervöst ifall vi ska åka ur eller inte men, men.........jag vet inte. Skum känsla eller hur? Skulle vi mot förmodan klara oss kvar så blir det "greatest escape ever".

0
UpTheBoro

Trenden på Boro Vikings sen Agnew tog över:

Middlesbrough - Manchester United 37 svar 2017-03-19
Swansea - Boro söndag halv tre... 18 svar 2017-04-02
Hull City - Middlesbrough 17 svar 2017-04-05
Boro - Burnley 12 svar 2017-04-08

Klarar vi att komma över 12 svar imorgon? Spännande.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Är det så? Intressant information. Letar febrilt efter alla egna bidrag från UpTheBoro....

0
UpTheBoro

Haha (: jag har haft fullt upp med att hitta championship streams till nästa säsong.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Carlos De Pena står i 5,50 hos Svenska Spel som målskytt ikväll ;-P

0
UpTheBoro

De måste menat 550!

1
Andrealdo

Det här blir då inlägg 7 och det är 8 timmar kvar till matchstart. Nu vänder det...;-)

Vet inte om det är för att jag redan gett upp som jag börjar känna optimism igen. Det kan vara perfekt läge att möta Arsenal. De är redan borta från CL nästa säsong och deras EL-plats är ganska säker. Så motivation kan slå klass ikväll. Tar vi tre poäng kan det också ge spelarna en enorm boost inför de avslutande matcherna.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

//UpTheBoro

Eftersom han är utlånad till Real Oviedo så låter 550 ggr degen ganska lågt ändå....


8

0
mndl82

Tror stenhårt på vinst ikväll.... efter ha sett Arsenal sist kan jag lova att dom inte vinner en match till i år!

1
Andrealdo

Guzan i mål, då blir det väl torsk ändå då...

1
Andrealdo

Men bra att Bernardo är petad!

1
boozeboy

Valdes petad, eller bara en finne på stortån?

1
boozeboy

Jahapp.. Inget vill sig

2
Gazza

Guzan? Vilken pajas.

1
Andrealdo

Jaha, det var det de.

Valdes tydligen revbensskadad. Därför som Guzan stod. Tycker han gjorde ett par riktigt bra räddningar. Sen är han ju så kort att han inte har en chans på frisparken. Dimi hade hållit nollan idag...

Undrar hur BFL mår ikväll...

5
BIG FAT LAD

Tack för omtanken, Andrealdo. Känner mig okej efter omständigheterna. Efter att ha bevittnat ett rån på eftermiddagen så hade jag hoppats att Boro skulle ha rånarluvan på under kvällen...men icke.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva