Ny manager

0
mndl82

Äntligen är pinan över och det är bara att slicka såren och erkänna att vi vsr på tok för dåliga.

Stew Agnew bevisade ju iaf att han inte håller måttet som huvudman. Han spelade dock en liten roligare fotboll än AK men taktiskt höll det inte måttet!

Nu ryktas det om Monk, helt ok för mig! Spelar en rolig fotboll och vet vad som krävs för PL.
Gott rykte på öarna samt ung. Tror inte vi kan locka ett bättre namn än så!!

0
BoroDubai

Ja Agnew lär inte få jobbet hoppas jag!

Alternativ som det ryktas om som jag har läst är:
- Jokanovic Fulham. Gjort bra jobb i Watford och Fulham denna säsong.

- Wagner, Huddersfield. Gjort bra jobb med denna säsong och om de inte går upp så kanske kan vara tillgänglig.

- Stam, Reading. Bra säsong med Reading. Skulle kunna vara ett alt.

- Monk, Leeds. Ok säsong verka kunna vara ett alt då kontraktet med Leeds är oklart.

-Giggs . Stor risk som jag ser. Hoppas verkligen inte på han..

- Moyes. Slutade för Sunderland. Erfaren men hoppas att vi går för nån av Jokanovic, Stam, Wagner eller Monk..

2
bud2me

Giggs, Scholes eller Neville... Uppenbarligenen (?) har våra största triumfer kommit med Unitedfolk i ledningen.

Giggs låter lockande i mina öron.

Agnew var spelarnas val och mkt riktigt gav det löjligt liten utdelning.

1
Andrealdo

Verkar som det blir Monk trots allt. Jag gillar den lösningen. En ung tränare som gillar att spela fin fotboll och som agerar professionellt av det lilla jag sett av honom. Pearson har ju större hjärta för klubben, men han har hamnat i en del konflikter i tidigare klubbar och känns som vi haft tillräckligt med sånt under AK. Tror det blir bra om Monk kan komma in med nya ögon i föreningen.

Läste även att Ravanelli vill bli kontaktad av Gibson om den vakanta tränarposten. Hade varit en kul lösning, men alldeles för stor chansning då Ravanellis tränarkarriär är väldigt begränsad...

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

0
Mendieta Fan

Spännande, skönt om det blir klart med någon snarast.

Har ingen jättekoll på Monk men av de kandidaterna som nämnts mest känns han mest intressant.

1
Andrealdo

Nu bekräftar klubben att Monk är klar. Känns ganska bra. Gibson ville ha Monk före Pearson och Monk ville hellre till Boro än Sunderland. Nu börjar vi lagbygget mot nästa säsong.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Pffff....

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Hoppas ju givetvis att jag får fel men magkänslan är inte bra. Vi tar in ytterligare en tjurig och envis manager som kommer att dra direkt om det blir problem. Räckte inte ända fram med Leeds. Oroväckande.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva