Forest - Boro (ja nu på lördag)

5
BIG FAT LAD

George Friend berättade redan i maj om splittringen i fjolårets trupp. Nu fyller Marteen De Roon på och berättar öppet om fiendskapen mellan spanjorerna och engelsmännen. Minns när jag lyfte denna fråga väldigt väldigt tidigt, ja då var man inte vatten värd bland Vikings så kallade "förståsigpåare". Fast ska inte gnälla för mycket då ju en klar majoritet faktiskt har lärt sig att det jag säger faktiskt kan vara värt att lyssna på.
sportwitness.co.uk/not-fun-year-de-roon-speaks-spanish-english-split-middlesbrough/

Tänkte även meddela en lite tråkig sak angående lördag - det kommer inte bli några mål i matchen. Jag kommer kolla ändå, men bara så att ni inte förväntar er något målfyrverkeri av något slag.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Får slänga ut £5 igen men det kan det vara värt. Samma pris som att se IFK Kumla i div 2 :-)

1
Andrealdo

Bara sett Sheffield U-matchen. Men måste ändå säga att jag är nöjd med Monks taktiska upplägg.

*Ytterbackarna blir yttermittfältare i anfallen. Passar Friend och Christie perfekt.

*Clayton sjunker ned som en sweeper där han kan fördela sina långa eller korta passningar.

* Tre centrala mittfältare (Clayton inräknad) som krigar.

* Tre anfallare som springer på allt, byter positioner och gör det betydligt svårare för motståndarna att ha koll. Bamford verkar älska rollen och skönt att Britt redan gjort mål.

Mot nya poäng idag.

0
BoroDubai

Tre nya poäng idag!

Tror på följande startelva

Randolph
Christie - Fry - Gibson - Friend
Clayton
Howson - Baker
Bamford- Gestede - Britt

0
Boro_dave

Hur funkar ifollow när man köper enstaka matcher? kommer det upp en länk strax innan matchstart om man går in på nottinghams sida via ifollow eller? går bara välja free pass eller season pass nämligen...

5
BIG FAT LAD

Boro_dave> Det är lite rörigt på Forest sida, faktiskt. Börja med att kolla under fliken "´Matches" och sedan vid "Match centre" där det står hur lång tid det är kvar innan vår match börjar. Där går det sedan att pröjsa 5 pund för matchen. När betalning är klar går du tillbaka och klickar på "Watch live now" så kommer sändningen upp.

5
BIG FAT LAD

Och nytt för i år är ju också att Boro sänder radiosändningen från matchen gratis på mfc.co.uk. Riktigt generöst.......

0
Boro_dave

Tack så mycket för hjälpen bfl, dock får jag inte upp matchen, har betalat men kommer bara tillbaka att jag ska betala igen när jag tycker på watch live now. Jävla scammer-forest!

0
Boro_dave

Fattar inte vad fan som är problemet, blir bara dirigerad till att jag måste logga in igen efter betalning... Men men nu kör vi över forest!!

5
BIG FAT LAD

Hm. Byt webläsare, kanske? Det funkade inte med IE så fick ändra till Google Chrome.

5
BIG FAT LAD

Fan, blir en lång dag....

5
BIG FAT LAD

Vi är i brygga!!!

5
BIG FAT LAD

Pisshalvlek. Vi har alltså två Forestsupportrar på topp, ingen har typ rört på bollen än (förutom när Assombalomba lägger bollen en meter bredvid mål vid friläget). Bamford berättade i intervjun innan matchen att han stod på City Ground som barn och sjöng med i Forest-låten.

5
BIG FAT LAD

Bamfords gudfar är alltså en tidigare ägare av Nottingham Forest Football Club.....haha, helt sjukt. Nu är han skadad också, ligger och slösar dyrbar tid.

5
BIG FAT LAD

Assobalonga bränner två frilägen till...herregud...prickar inte ens mål...I rest min kase.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva