Boro - Norwich

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Tre friska i säcken idag, tack!

Tänkte även meddela att Aston Villa nu har givit med sig efter en dryg veckas påtryckningar. De kommer att betala tillbaka mina 6 pund. Tog en del mejl innan idioterna fattade vem dem hade att göra med....haha

Nu kommer han på deras web-tv bergis att slänga över mitt kontokortsnummer till några scamare, skulle inte förvåna mig. Görs kortbedrägerier i UK för miljarder varje år, men man hör aldrig något om det.

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Gillar laddet på att säga att matchen är idag fast man inte sovit än. Grattis till 68 kronor. Sätt dom på resultatspel. Ändrade nyss mitt från 2-0 till 3-0 på feeling.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Nu då e det en ny dag - ni kan ge mig Sacharov-priset direkt haha! 68 spänn e ju en halv Hof på O´Learys yeeha!

0
mndl82

viktig match idag, dessa matcher måste vinnas så vi inte tappar kontakten med toppen!

Traore tebax idag också!

Blir det nån Vikings resa denna säsongen?

1
Gibbo_UK

Norwich har iFollow så det gick på ett kick. Alltid nåt. Nu har de fått £5. Jävla Fulham skinnande mig på £10 men det kan det vara värt i och med sen kvittering.

1
Gibbo_UK

Tänker nu lite efterhand på vilken fin vecka i England denna kunde ha varit. Fulham i London på lördagen och sedan både Norwich och Brentford hemma tisdag + lördag.

19:e, 22:a och 25:e i november vore nåt ;-) Söndag, onsdag, lördag.

4
Wilf Mannion

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Fel tid är inlagd för matchstart. Av den anledningen går det ej att tippa på matchen.
Boro vinner med 2-1. MITT TIPS PÅ MATCHEN ÄR ALLTSÅ 2.-1 TILL MIDDLESBROUGH.......

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Det är noterat, Wilf.

Admin> asap.

0
grahnen

Kan testa att ändra matchtid, hoppas jag inte fuckar upp något med det bara!

Edit. Fixat. Nu kunde jag tippa på matchen.

0
mndl82

jag har tänkt åka över Derby hemma 25/11 och om inte kärringen slår bakut flugit onsdag kl14.10 och även hunnit med onsdagsmatchen! kommer bo på juris in, gamla Thistel Hotel!!

3
Morfar

Jag såg på plats Norwich i bortamatchen mot Sheffield för en dryg vecka sedan. De tyglade Sheffield U (0-1) med samma rutinerade spel som de en gång piskade oss på Wembley. Försvaret ramstarkt och höll nollan. Samma styrka (0-0) i lördags mot Birmingham. Tur att vi offensivt är så mycket bättre nu jämfört med Wembley så jag tror på 1-0. Ändrar mitt tips då Ayala inte är med ikväll.

4
Wilf Mannion

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Tack grahnen:)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Som vanligt svårt att hitta på Norwich hemsida. Fick det att funka nu i alla fall.

Kul med Traore ikväll!

7 pers online med en halvtimme till KO!

0
mndl82

va fan!

0
mndl82

detta laget kan aldrig göra det enkelt för sig!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

...pffff....

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Nu blir det vm i maskning resten av matchen...

0
Mendieta Fan

Bra där Fry! Först upphov till 1-0 och sen sätter du Gibson i skiten så han nästan åker på skada. Säkerhetsrisk!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

vilken sjuk frispark av Britt, tror han e Ronaldo/Bale haha

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Mm, svåra att få hål på var dom sannerligen.

3
nucleus

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Vafan är det som händer. Islossning nu tack!!!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Ville sig inte. Fan det var inte detta man hade hoppats på idag.

Och Cardiff ångar på.

0
Mendieta Fan

Fasen med, vi blev straffade för slarvet vid deras 1-0. Norwichs bussförsvar var inte lätt att tränga igenom. Men vi försökte och Monk satsade verkligen med alla offensiva pjäser på plan men det resulterade inte. Surt.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva