Norwich City - Middlesbrough 1 - 0

5
BIG FAT LAD

Game day! När vann vi senast? Börjar bli dags.

2
Gazza

Väldigt spänd på startelvan. Tror ni någon av de nya tar plats i elvan?

0
grahnen

Tre raka vinster på bortaplan, vi kör en till! Funderade på om vi har några nya ansiktet i truppen idag. Gick in o läste att Besic kan få speltid, förmodligen inte från start men förhoppningsvis ett inhopp. Harrison var som jag trodde, Pulis sa att han var långt ifrån matchform. Cranie lär väl bara få chansen nu om det blir skada eller så. Pulis har nötat på med samma 4-backslinje 6 av 7 matcher, undantag mot Preston. Bra att få lite kontinuitet där bak.

5
BIG FAT LAD

Gestede är nere och spelar ytterback nu....

5
BIG FAT LAD

...och där åker IDIOTEN ut.

5
BIG FAT LAD

Förlorar ständigt nickdueller mot folk som är 15 centimeter kortare och ingen kontroll alls på sina ben. Så jävla usel.

0
grahnen

Ytterback? Va fan gjorde han där nere??

5
BIG FAT LAD

Nu överskattar vi problemet med en man mindre tycker jag. Så här mycket ska vi inte behöva backa. Ser ju ut som PP i hockey.

5
BIG FAT LAD

1 - 0

...och där straffade det sig. Asså VA FAAAAAAAN sysslar dom med???????

0
johan7

Bamford är väldigt off som ytter. Ska han spela där måste han flyta in mer i banan. Han är ju allt annat än en slicka linjen-ytter.

5
BIG FAT LAD

Fortsatt mycket märkligt uppträdande med en man mindre. Så här ser det helt enkelt inte ut när två någorlunda jämna lag möter varandra i serielunken. Det är ju inte Barca vi möter direkt. Vi ligger dessutom under. Fattar ingenting.

0
johan7

En av de matcher jag sett som gett mig minst tillbaks. Bedrövlig underhållning.

0
Skid

För jävla eländigt... :-(
Vad är det för fel? Vi kan vara glada om vi landar bland topp 10 i år.
Enda trösten är att Sunderland går ännu sämre....

5
BIG FAT LAD

Instämmer, så sjukt besviken.

Känns som något kan ha hänt i truppen. Pulis sa ju innan matchen att de har haft spelarmöte i veckan där han meddelat att det är fritt att lämna för den som vill och kan. Det låter väl bra kan man tycka, men nersidan är ju att spelarna inte känner sig mycket värda. De vet nu att han vill rensa ut stora delar av truppen och att han kommer göra det om tillfälle ges. Christie fattade detta direkt och drog. Braitwaite fattade också och stack. Jag varnade även för att behandlingen av Assombalonga kunde straffa sig. Pulis trodde att det är en kille som skulle knyta näven i fickan och ta chansen när han fick den för att visa att han ska spela. Problemet är att jag i intervjuer sett att Britt inte är den typen av kille. Han skiter väl i om han får lira, han har svinhög lön och kommer ha det i flera år till från oss. Sedan har ju experimentet att ta in Clayton igen misslyckats. Han är den med sämst moral i hela laget och man ser ju hur han skiter i allt och bara joggar omkring och småduttar med bollen. Han vet att han aldrig kommer få chansen i Premier League igen och bryr sig inte för fem öre. Har dessutom vart andra attitydproblem med honom så riktigt synd vi inte blev av med honom.

Samtidigt, medans jag ändå är igång, vi var en duktig striker och en duktigt offensiv mitt från att nå play-off. Men vi sket i det i detta fönster. Känns som det blir en transportsträcka resten av säsongen nu i väntan på nästa. Blev också 6 pinnar upp till sjätteplatsen idag.

Riktigt deppigt detta.

0
Skid

Bra analys BFL.
Det finns ingen kämpaglöd i truppen.
Jag tror också att vi alla blev vilseledda av året i PL. Vi lever ännu i tron att vi är ett PL lag. NOT!!
Vi var aldrig redo att ta klivet upp och vi är fan inte bättre än så här.
Ryser av tanken på när SG slutar pumpa in sina surt förvärvade pengar. Den dagen lär närma sig, tänker jag. Och då jäklar blir det fritt fall....

5
BIG FAT LAD

"When Britt came on he was having a joke with another player as he joined the defence. Until someone told him he'd come on to play up front. Then a just kidding moment as he went up. Not sure players should be joking around when we're 1-0 down 10 mins to go.".

Fattar ni nu vad jag menar?


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva