Derby County - Middlesbrough 1 - 2

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Jag såg precis att jag är inne i ett stim med obesegrade matcher när jag startat ny tråd så jag fortsätter väl.

Derby säckar ihop som vanligt i slutet på säsongen så jag tror vi har läge att vinna denna match för att sedan blicka framåt mot Millwall hemma den 28:e.

Det är förresten Millwall-Fulham på fredag också. Otroligt många matcher här på slutet av säsongen där topplagen möter varandra.

1
Andrealdo

Härligt att du hittat stimmet, Gibbo. I början av säsongen vågade du väl inte ens starta matchtrådar ;-)

Tror på en målfattig tillställning. Inget av lagen vill förlora och täpper till bakåt.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Jag instiftade regeln att om man startar en tråd och vi förlorar så måste man stå över 5 matcher.
Var ju jäkligt tufft för alla förra säsongen :-)

5
BIG FAT LAD

Satan. Ingen Bamford imorn. Assombalonga kommer lunka omkring och småflina som vanligt efter varje läge han missat.

5
BIG FAT LAD
1
Andrealdo

Viktigt att Fulham slog Millwall ikväll. Såg lite av matchen, rätt uppgivet i hemmalaget i slutet och frustration på läktarna. Bådar gott :-) Köper kryss mot Derby.

Är nog mest orolig för Brentford som smyger med och som kan avsluta med tre segrar.

0
mndl82

Sjukt viktig match, hade varit så jävla kul om vi kan knipa kvalplatsen! Rutinerad tränare samt spelare som redan varit med om en kvalmatch på wembley talar för oss! Vinst idag och PL drömen blir klart mycket starkare!

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Så där ja. Nu har man fixat Rams TV för £5. Det var ju den streamen som var så jävla kass sist och vi fick pengar tillbaka. Kommer du ihåg det, BFL?

Hoppas på bättre fart idag.

Britt istället för Paddy annars samma som sist.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Det ekar härinne när jag skriver :-)

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Underbart! Streamen funkade i ca 9 minuter. Jävla Derby!

2
Gazza

0 - 1

Besic, vilken jäkla målspruta ;)

0
BoroDubai

Skönt 0-1 i halvlek. Besic första mål bra timing.

0
BoroDubai

I ribban av Howson! Fan nära nu

0
BoroDubai

0 - 2

Yes Britt 2-0

2
YakuBoro

Kan tyvärr inte se matchen men Besic, Howson och Assombalonga verkar heta som vanligt!?

0
mndl82

Traore gör så mycket poäng sen Pulis tog över! Kommer vara värd 30-40 £. Finns nog ingen möjlighet att behålla han även om vi går upp tyvärr!

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Borofansen klassiskt i ena hörnet på Pride Park, en bit en på kortsidan och en bit en på långsidan. Röststark som vanligt.

1
Andrealdo

Kom igen. Håll undan sista minuterna!

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Skönt!

Vi gav bort bollen så jäkla onödigt ett par gånger efter reduceringen.


Bring on Millwall!

1
Andrealdo

Puh, blev nervöst på slutet.

0
BoroDubai

1 - 2

Skön seger!

0
UpTheBoro

Vore intressant att se en ligatabell sen Pulis tog över. Någon som sett nåt liknande? Vi borde ju vara åtminstone 3-4 i den.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva