NYA MATCHTRÖJAN - kommentarer och betyg

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Återkommer i ärendet under kvällen.

1
Gibbo_UK

Har tippat 4 - 1Southampton - Middlesbrough

Tummen upp från mig för båda.

Min favorit var den från 1986. Också Hummel då med Camerons (Ölbryggeri i Hartlepool) på bröstet så denna är mycket lik.

0
Mendieta Fan

Hade farhågor då jag inte är något jättefan av Hummel och deras pilar på ärmarna men jäklar i mig vad de presterat bra här. Riktigt snygg med många fina små detaljer som låttext inne i tröjan, Spirit of 86 nere på insidan osv. Riktigt nöjd! För första gången på länge känner jag ett sug att köpa en direkt, brukar vänta lite.

5 vikingar!

1
Gibbo_UK

Har tippat 4 - 1Southampton - Middlesbrough

”Återkommer i ärendet under kvällen”

Vart tog du vägen, BFL? Är du i Ryssland?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Haha jag lever! Tre dagar i Novgorod och nu sightseeing i Moskva. Ska kolla på tröjorna när jag får tid, är mycket som ska hinnas med när man e utomlands...;)

Sochi nästa hållplats, håll i hatten...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Här kommer min dom:

Hemma: Hummel känns lite "handboll", det är bara så. Trots detta har de lyckats göra några riktigt bra grejer för Boro genom åren. Årets variant har en historisk koppling som jag gillar och bra att det vita bandet är med. Negativt är kragen och att reklamen ser så sjukt billig ut. Texten inuti tröjan funkar, men kanske i gulligaste laget. Jag har ofta satt låga betyg på hemmatröjan genom åren, men detta känns ändå bra. Betyg: 3 av 5.

Borta: Tenderar att få högre betyg av mig. Jag tycker årets mörkblåa modell växer ju mer jag kollar på den. Den har små fina detaljer på axlar och ärmar utan att förlora sin stilrenhet. Det där lilla sista saknas dock. Betyg: 4 av 5.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva