Middlesbrough - Sheffield United 3 - 0

2
YakuBoro

Dags för första hemmamatchen!
Förstår jag det rätt så är fortfarande McNair, Ayala, Gestede & Traore otillgängliga pga skador.

Får se om jag lyckas kika på det i Boros streamingtjänst.. Måste validera min mailadress men får inget mail (ja, har kollat skräpkorgen) som jag skall klicka på... Vi får väl se om de kommer...

0
Saintan

Ok... Lyckas ni logga in o se på matchen?

5
BIG FAT LAD

Har suttit en kvart och försökt att logga in på Boros hemsida utan att lyckas.

Får köpa Blades iFollow nu, som vanligt.

Ska vara helt seriös nu. Någon behöver att ge vår IT-avdelningen ett gammalt hederligt kok stryk. Jag skulle vilja slå sönder dem faktiskt.

0
mndl82

Jaaaaa

0
mndl82

1 - 0

Så gött med en bra start

0
mndl82

Älskar Dansken! Skrev ju det innan säsongen att han kommer bli bra

5
BIG FAT LAD

Missade det precis. Vem och hur gick det till?

5
BIG FAT LAD

mndl82> Hur ser du matchen?

0
mndl82

Braithwaite.... framspelad av Fry, följer den via spelbolagen på livebetting då det inte funkar för mig på streamsider och ifollow idag så vet inte hur det gick till men misstänker hörna med skarv av Fry

2
YakuBoro
5
BIG FAT LAD

Okok!

Jag mejlade dem i lördags om att jag ville ha tillbaka pengarna för att jag tvingades köpa Millwalls iFollow. Har ännu inte fått svar (eller pengar). Kommer skriva till dem på nytt efter matchen och kräva pengar för utlägget för Blades iFollow.

0
mndl82

2-0 jaaaaa

5
BIG FAT LAD

Yaku> Grymt, tack!

0
mndl82

2 - 0

Sjukt kollade Flints statistik innan matchen han har gjort 34 mål senaste 4 säsongerna i Bristol

5
BIG FAT LAD

Sååja, KING FLIIIIIIIIIIINT!!!!!!!!!!!! Told ya!

0
mndl82

Va fan händer tror inte vi lett en match med 2-0 efter 20 min de senaste 10 åren

5
BIG FAT LAD

Tror de sena målen i lördags gjorde att spelarna fick sjukt bra självförtroende. Känns riktigt fint detta.

5
BIG FAT LAD

Fick detta på mfc.co.uk:
"We are currently experiencing technical difficulties with the website login process. The website should function correctly but you will be unable to login whilst we work on a fix. We hope to have this resolved very soon, so please try again shortly."

De är psykopater. Hittar inget annat ord.

0
mndl82

3 - 0

3-0 tror inte mina ögon

5
BIG FAT LAD

2 - 0

HAHA BORO LEKER!!!!!!!

5
BIG FAT LAD

3 - 0

TOP OF THE FOOOKING LEAGUE - HÖR NI DET ERA JÄVLA DOMEDAGSPROFETER HAHA!
www.bbc.co.uk/sport/football/championship/table

0
mndl82

Hoppas vi kan vinna på lördag med då kan det bära frukt det här och att vi får behålla Traore!

0
mndl82

Tror det finns en gud som vill hjälpa oss nu när Gibbson lämna, tänk om det blir vårat år det här

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Vi behöver ett 4:e mål så ingen får rätt på tipset :-)

5
BIG FAT LAD

Haha, förvånad att två faktiskt har tippat 3-0.

5
BIG FAT LAD

Guedioura målskytt för Forest - värva!

0
BoroDubai

Fina 3 poäng idag! Missade alla målen pga av boro kassa video funkade ej men fick se dem i halvlek.

Imponerad av wing och kul att dansken lever o leverera. Hade varit optimalt med mål på britt o fletcher med men bra match iaf.

Köra över monk o Birmingham till helgen då!


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva