Bristol City - Middlesbrough 0 - 2

5
BIG FAT LAD

Två saker som jag funderat lite på inför matchen på Ashton Gate:

1. Bra att Daniel Ayala verkar vara på gång igen och bara hoppas att han hittar tillbaka till formen från slutet av förra säsongen. Han var väl vår hetaste målskytt där ett tag.

2. Har noterat att flera pratat om att vi är galet bra tränade i år och speciellt det där lägret i Österrike ska ha varit riktigt tufft. Detta ska vara en av anledningarna till att det sett så sjukt bra ut de två sista matcherna då vi helt enkelt orkar mer än våra motståndare.

Ska bli riktigt kul med match igen - trodde man inte för två veckor sedan!

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Eller också har vi helt enkelt 7p för att vi mött svaga lag.

0
Nobby S

Bra "flow" just nu, bara fortsätt, har man det i skallen, har man det på planen.
Naturligtvis spelat på Bristol, hoppas jag har fel. Jinx är mitt namn.
'UP THE BORO !

5
BIG FAT LAD

Streamen funkar iaf...

5
BIG FAT LAD

Vi är alltså serieledare och är 1 pers online...

5
BIG FAT LAD

0 - 1

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DANSKJÄVELN!!!

5
BIG FAT LAD

Boro rycker i tabelltoppen och vi är 1 pers online....ehhhh??????????

0
mndl82

Två nu :) som jag skrikit och vädjat om att Dansken ska va med! Äntligen!

5
BIG FAT LAD

0 - 2

woooooooooooooooo så jävla snyggt

0
mndl82

Jordan Rhodes har vaknat till liv igen!!

Jaaaaaa

0
mndl82

Jordan Rhodes har vaknat till liv igen!!

Jaaaaaa

0
mndl82

Sjukt viktig den sena kvitteringen mot Millwall va, tror vi inte hade spelat så bra om vi hade torskat den!

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Jag lever.

5
BIG FAT LAD

Wow, riktigt imponerande första 45 måste jag säga. Vi ligger på stenhårt och pressar högt hela tiden. När de väl kommer förbi är alla redan tillbaka och ställer upp och tightar till så de inte kommer till avslut. När vi väl får målchanser så är vi kliniska. Kan det bli en bättre genomförd halvlek på bortaplan?

0
Saintan

Hmpf... Önskade dom kunde visa lite repriser. Missade båda målen.

0
Saintan

....och det vore trevligt med en kommentator.

0
Saintan

Chysst, det går att lyssna /via mobil och titta via datorn samtidigt ;)

5
BIG FAT LAD

Även fast våra spelare hamnar i tidsnöd och blir hårt pressade så löser de det...så skönt att se. Visar på stort självförtroende.

5
BIG FAT LAD

Till och med Shotton är bra idag...:)

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Gött!

Streamen funkade klockrent idag också.

5
BIG FAT LAD

Magisk inledning på säsongen. Vi kämpar, sliter, täcker skott, krigar - helt fantastiskt. Lägg därtill sparkapitalet i Ayala som är livsfarlig på hörnor och Shottons långa inkast. Börjar faktiskt misstänka att vi är riktigt bra tränade och att vi går mot en play off-plats även i år.

Riktigt test på fredag nu, West Brom hemma. Låt oss bli ett gäng här då.

2
YakuBoro

Vill bara skriva för att se mitt tröjnummer.

Så där ja.

Go seger idag!

0
Nobby S

Så jävla gott !
Suttit på puben i flera timmar och snackat fotboll med ett par Engelsmän (Villa) inför derbyt i skåne.
Dom beundrade Boro, både laget och framförallt, fansen!
Det var innan jag visade min Boro gaddning och talade om för dom vem jag höll på !

1
Andrealdo

BFL, du får ta och chilla lite nu. Folk som är nya i forumet kan ju nästan tro att du är sympatisk ;-) Men antar att det är känslan när man är dubbel serieledare...

Jag har inte sett någon av matcherna hittills. Men det låter ju verkligen som Pulis fått det här gänget att sluta sig samman. Vi får väl snart se hur bra tränade spelarna är, det är ju främst i början av matcherna vi varit bra.

Är lite inne på Gibbos linje också. Vi har mött svaga lag. Birmingham är ett bottenlag medan Millwall, Sheffield U och Bristol C normalt sett är lag för undre halvan, även om de slogs för playoff förra säsongen.

5
BIG FAT LAD

Hahaha, Andrealdo! Mitt fotbollsliv är helt sjukt för tillfället och kommer knappt ihåg när jag sågade en spelare senast, inklusive VM.

Tror vi blir några stycken på Vikings på fredag så läge för dig att köpa första matchen för säsongen.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Va fan! Har ni nollor på ryggen? Då borde man inte ens få vara på planen.....hahaha

BFL> Serieledning x2 så då kanske t.o.m. Arca var en nyttig spelare :-)

5
BIG FAT LAD

Gibbo UK> Haha nån måtta får det va!


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva