Leeds - Boro (fre 20.45)

5
BIG FAT LAD

Vilken match detta kommer bli - en riktig jävla drabbning mina damer och herrar! Noterade hur Leeds körde över Norwich på bortaplan idag och därmed återtog serieledningen. Känns som de börjat bra en del säsonger på senare år för att sedan falla tillbaka. Tror tyvärr att de kommer hänga med i toppen ett bra tag den här gången.

Känslan inför detta möte är att de underskattar oss...

0
BoroDubai

Ja känns som ett riktigt test för båda lagen!

Hoppas vi kan skrälla o ta en stark borta vinst men även en bra match o oavgjort känns som ett ok resultat i denna tidiga toppmatch.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Dunderladdad!

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Samma här!

2
YakuBoro

För den som inte redan sett det så sänds den på Viaplay!

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Och TV3 Sport framför allt.

0
mndl82

Randolph
Shotton Ayala Flint Fry Friend
Howson Clayton Besic

Downing assombalonga

0
mndl82

Braithwait mot Besic ända förändringen sen sist!

0
UpTheBoro

Alltså braithwaite måste trott att han värvades till en PL-klubb. Enda förklaringen jag kan se till hans eviga jävla lipande.

Nu jävlar!!

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Ja, nu jävlar!

Flint nickmål ikväll.

0
mndl82

Howson har startat säsongen oroväckande bra, skadad snart? Eller va blir bakslaget?

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Var är BFL? Är inte pridefestivalen slut nu?

5
BIG FAT LAD

Vi måste försöka hålla i bollen lite nu, fan bara skickar iväg den till dem hela tiden.

5
BIG FAT LAD

Det är nog bara att erkänna att det såg bättre ut med Braithwaite. Känns som det saknas någon hela tiden bakom Assombaloanga.

0
Skid

Traore saknas ikväll....

0
Saintan

Va är det leedsarna ropar varje gång Randolf ska tjonga iväg bollen? Låter som nån slags av maori haka ramsa av nåt slag.

5
BIG FAT LAD

Älgkliv av Fry!!!!!!!

0
mndl82

När jag ser Fry spela saknar jag inte Gibbson alls längre

0
Skid

Vår backlinje är ju bättre utan Gibson

0
mndl82

Och 15£ miljoner rikare

5
BIG FAT LAD

Tyvärr asså, men släng in den här killen från Southampton istället för Friend…genast.

0
Saintan

Fry grym ju. Gillar attityden, hans offensiva löpningar och det mogna sättet han försvarar.

Howsons korta raid var ju nära att resultera i mål.

5
BIG FAT LAD

Friends sämsta match någonsin?

5
BIG FAT LAD

Nu då - upp med allt!!!

5
BIG FAT LAD

It´s Ayala time…..

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Taget!

0
Saintan

Obesegrade, wohöjj!
Inga byten va? Det är ju lite ovanligt.
Dansken får nog nöta bänk ett par matcher till. Tror inte Tony gillade hans avskedsansökan.

0
mndl82

Konstigt att vi inte gör ett enda byte, 0-0 borta mot Leeds är endå ett ok resultat, spelat 5 matcher utan att släppa in mål. Ser ju grymt bra ut om man jämnför med förra året! Besic blir bättre med tiden samt rvå nya spelare in som ökar konkurrensen. Vinst borta mot Norwich om två veckor så är vi med länge i toppen.

5
BIG FAT LAD

Om vi precis mötte seriens bästa lag så ser hösten ljus ut, maken till överskattad och uppskriven serieledare.

0
Saintan

Hoppsan Kerstin, råkade få in mitt första tips... På gott o ont. 0-0 känns ju ändå som ett rättvist resultat. Skål för den här kvällen då och fortsatt trevlig helg!

5
BIG FAT LAD

Delikat situation med Braithwaite nu när han stannar. Kommer han vägra kämpa och springa omkring och sura eller kommer han kriga för dem som faktiskt betalar hans lön?

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

På Viaplay idag lördag har ni chansen att se Boros U18-lag mot Manchester United.
Sändningen börjar 13.15. Kan vara intressant att studera morgondagens stjärnor..........


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva