Sheffield Wednesday - Middlesbrough 1 - 2

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Fredag och TV match efter ett landskampsuppehåll. Mumma!

2
YakuBoro

Startelvan:
RANDOLPH
SHOTTON
AYALA
FLINT
FRY
FRIEND
CLAYTON
BESIC
HOWSON
DOWNING
ASSOMBALONGA

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Dansken petad

0
mndl82

3 pinnar idag är viktigt

0
mndl82

Jag gillar både Wing å Dansken men ingen är med, hade hoppats att aldrig mer behöva se Gestede.....

3
nucleus

Dags att öka nu!!

3
nucleus

Tack för att du lyssnade BESIC!!!!

0
johan7

0 - 2

Assombalonga är en högst begränsad spelare ändå. Vad är han bra på?

Howson och Downing bra än så länge. Besic också förvisso.

0
johan7

Onödigt spännande.

0
grahnen

Blev onödigt spännande på slutet... kändes under kontroll innan Reach tryckte in 1-2.

Den där jävla rugbyhögen i slutet var inte bra för hjärtat... älskade ändå att Clayton lägger sig bakom mållinjen och försöker trycka Ayala ut i planen bort från mållinjen!

Top of the league, i en dag iaf!

5
BIG FAT LAD

*pust* svettigt på slutet! Krädd till Clayton där i rugbyklungan haha!

Förbannat fina poäng. Behöver få en liten svit med treor igen.

0
Saintan

Spanar in "fyran"

5
BIG FAT LAD

Top of the league - på riktigt!

Vilket sjukt flyt vi har med de andra resultaten idag igen. Vore kul om vi kunde utnyttja det någon gång också, och typ rycka i tabellen.

0
UpTheBoro

Håller med! Extremt viktigt att inte börja slacka och drälla poäng för snart kommer lag som Villa, Swansea, Stoke m.fl. med stor sannolikhet få ordning på grejerna och passar vi oss inte kan vi helt plötsligt vara åtta-nia. T.ex så är Stoke på 17:e plats nio poäng efter oss. Ingen tid för att slappna av.

Hade tyvärr ingen möjlighet att se matchen men låter som vi hade kontroll?
Två saker som jag ser som mycket positiva är:
Av lagen som har skaffat toppositioner är det bara West Brom som jag ser har styrkan att ta sig loss och bli ett av 1, 2 eller max 3 sedvanliga utbrytarlagen. Närmst förutsättningar tycker jag att bör vi ha, sett till trupp, organisation och managers förmåga/erfarenhet. Sedan brukar något lag lura grundlagarna, ev. att Derby kan vara ett sånt lag med dessutom vass trupp eller Sheffield United tackvare ett gediget tränarhantverk.
Det ser ljust ut, men det gäller att fortsätta springa

Den andra positiva saken är att vi faktiskt haft ett riktigt tufft schema sett till tabellens utseende efter 13 omgångar, och mött de flesta lagen i toppen och trots det leder vi :) oh la la


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva