Middlesbrough - Ipswich Town 0 - 2

5
BIG FAT LAD

Jag har ett tråkigt besked att lämna.

Jag har haft ett getöga på Chuba Akpom i Ajax under hösten. Förhoppningen har varit att han ska misslyckas totalt och att han ska återvända till oss på lån i januari för att få igång målskyttet. Han har varit bänkad och inte gjort mål på hela hösten. Sedan fick han chansen i en match i början av november och gjorde mål. Sedan gjorde han fyra mål till i de efterkommande tre matcherna under månaden och var därmed en stark bidragande orsak till att laget lämnade bottenträsket. Så det är bara att glömma honom, tyvärr.

5
BIG FAT LAD

Gibbo_UK> Såg precis din gamle vän Gary Pallister på Viasats sändning från Old Trafford.

1
Gibbo_UK

Jaså. Det har jag missat. Han satt bredvid frugan och mig på Southampton hemma.
NB hade ordnat plats åt oss i en av logerna men sånt är inget för en Kumling 😉 Pally tyckte likadant.

5
BIG FAT LAD

Haha helt rätt.

5
BIG FAT LAD

Hackney skadad och Jones avstängd alltså...mmm.

5
BIG FAT LAD

Folk pissar ner sig av glädje över att träbenet Matt Clarke är tillbaka. Han är typisk spelare som blivit bättre så länge han inte spelar.

0
UpTheBoro

Mm det är ingen stark elva alltså. Upp till bevis för gubbarna.

En ny 17-åring på bänken för varje omgång nu, vilket såklart är skitkul men rent sportsligt hade det säkert varit bättre om Carrick och Woodgate snörat på sig dojjorna på bänken

3
Vicke2003

1-0 till oss idag 👍

3
Vicke2003

Åh herregud Matt Clarke

5
BIG FAT LAD

0 - 1

Matt Clark gör det igen...

5
BIG FAT LAD

Börjar verkligen märkas att vi har 7 startspelare borta.

0
UpTheBoro

Haha, håller med om att han ser klumpig och inte jättebra ut men det där är ju bara olyckligt?

Ska han bara släppa den tycker ni? Riskerar ju att att ställa Dieng lika mycket då

3
Vicke2003

Nej du har ju rätt

5
BIG FAT LAD

Han har spelat typ 95 min sen han kom tillbaka och har redan "hamnat fel, vilket lett till baklängesmäl" två gånger. Det är så jag ser det. Useless. =)

5
BIG FAT LAD

När Sam Morsy har lekstuga då vet man att vi har det jobbigt....

5
BIG FAT LAD

Deras keeper har bättre fötter än Rogers. 100%

5
BIG FAT LAD

0 - 2

Godness gracious me

5
BIG FAT LAD

Kändes offside, men kommer ju fan inga repriser heller.

0
UpTheBoro

Varför gör han inga byten? In med Coburn åtminstone

0
UpTheBoro

Bara sitta där och glo

5
BIG FAT LAD

TITTA PÅ CLARK HAHAHAHA

0
UpTheBoro

Haha han blandar o ger

0
UpTheBoro

Alltså jag vill lasta våra träben framåt mer än Clarken.

0
UpTheBoro

Rogers, crooks, litteratur lath.. så tandlöst, så trubbigt.. och så trött på barlaser. Visst, hans långa passningsspel är ju fint men i övrigt sänker han bara tempot i allt han rör vid. Men kanske inte finns nåt annat sätt med de temposvaga där framme

3
Vicke2003

Hade faktiskt hopp om den här matchen. Men jaja

1
Gibbo_UK

Får åka över igen......

5
BIG FAT LAD

Verkar inte bättre Gibbo haha


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva