Fantasy Premier League - Boro Vikings

1
boozeboy

Jag brukar lira fantasy premier league med polarna och för första gången kan jag äntligen välja lite Boro spelare i laget! :)
Har nu startat upp en privat liga för Boro Vikings!

Om det är någon som lirar är det bara att skriva in koden nedan om inte är det bara att registrera er och hoppa på tåget. Lite tight med tid i år, men kommer fortsätta köra denna ligan kommande år också.

Det kostar ingenting att gå med och man kan stänga av alla nyhetsmejl och dylikt skräp som vissa andra fantasy vägrar ta bort
Så in och gör er drömelva, obs max 3 Boro spelare :)



fantasy.premierleague.com

Kod för ligan:
1107204-495958


Så här är våra spelare värderade i årets FPL:
GOALKEEPERS £ TS

Guzan
MID
£4.5 62

Konstantopoulos
MID
£4.5 0

Valdés
MID
£4.5 0
DEFENDERS £ TS
Ayala
MID
£5.0 0

Friend
MID
£4.5 0

Fry
MID
£4.0 0

Gibson
MID
£4.5 0

Nsue
MID
£4.5 0

Bernardo
MID
£4.5 0

Barragán
MID
£4.5 0
MIDFIELDERS £ TS

Adomah
MID
£5.5 0

Downing
MID
£5.5 0

Clayton
MID
£4.5 0

Leadbitter
MID
£5.0 0

Reach
MID
£4.5 0

Forshaw
MID
£4.5 0

De Pena
MID
£4.5 0

de Sart
MID
£4.5 0

Fischer
MID
£5.5 0

de Roon
MID
£4.5 0

Ramírez
MID
£5.5 0
FORWARDS £ TS

Nugent
MID
£5.0 0

Rhodes
MID
£6.0 0

Stuani
MID
£5.0 0

Negredo
MID
£6.5 0

1
melinho

Snyggt boozeboy, jag joinar, kör alltid fantasy jag med! Givet med 3st boro lirare i start11an hela säsongen :)

1
boozeboy

Härligt, ja jag hade 5st jag ville ha in. Frågan är om man har en realistisk syn då :)
fyll på bara, går ju även att regga sig efter första matchen men roligare o vara med från start.

3
nucleus

Tungt Booze!!

Hoppar givetvis med. Har lagt ner alldeles för mycket tid på FPL genom åren. Startar med två boro och Gaston som tilltänkt tredje.

3
nucleus

Rättning: jag har 3 boro (valdes. friend. negredo) Ramirez tilltänkt.

2
YakuBoro

Jag kör med Friend, Ramirez & Negredo =)

1
boozeboy

Iom Ayalas avbräck för premiären så blev det: Ramirez, friend och Negredo, Hade gärna haft DIMI och Rhodes också :)

5
BIG FAT LAD

*3.30PM: OFFICIAL ANNOUNCEMENT REGARDING BFL:S PARTICIPATION IN THE FANTASY PREMIER LEAGUE*

0
Saintan

Hakade på också :) Kan man byta spelare under säsongens gång?

5
BIG FAT LAD

Jag är nu med!
Eftersom sidan kraschade vid lunch idag så har det inte gått att bli registrerad under stora delar av de senaste fyra timmarna pga allt tryck. Därför kommer poängen för den första omgången inte att räknas. Rättvisa och "fair play" är en stor del av fotbollen och jag vet att ni alla respekterar detta.

5
BIG FAT LAD

...eller inte...=)

Skämt åsido. Jag missade första omgången på grund av att sidan kraschade och låg helt nere någon timme och får stå mitt kast. Om kaoset: www.express.co.uk/sport/football/699613/fantasy-football-servers-down-Premier-League-team

Fast ni ser ju vilket lag jag valde innan matcherna började kl.4 så det är väl bara att räkna ihop mina poäng efter första omgången är spelad, iofs? Så lägger vi till det på slutet.

Boozeboy> Låter inte det rättvist? Du bestämmer. Känns helt meningslöst att delta i en tävling och redan från start ligga så långt efter annars.

1
boozeboy

BFL lastminute man, alltid denna dramatik! :)
Det är 38 omgångar så det är bara 2,63% du har missat.
Men ja teknikstrul skall inte behöva förstöra!

För min del så är det okej, dock måste någon kontrollräkna dina poäng då det kan vara byten och annat som inte syns då jag antar att den inte räknar till dig.

Men räkna ihop och presentera det, så ser vi vad vi kan få ihop.
Bra uppslutning, med många boro spelare i lagen :)

3
nucleus

Stämmer in där. Presentera en avräkning i slutet om det skulle falla på det. UTB

5
BIG FAT LAD

”BFL last minute man, alltid denna dramatik”
Hahaha…jag gillar skämtet, men tyvärr så råkar det inte stämma. Tycker jag planerar ex. resor, matcher, sammankomster med rätt bra framförhållning, jo faktiskt..=)

Bra att jag får vara med från början även fast mitt lag presterade rätt så mediokert denna omgång.

Här är mitt lag i första omgången och de poäng som jag TROR att det fick ihop. Ifrågasätt gärna eventuella fel så att allt blir riktigt! Lika bra att få det rätt från början, tycker jag.

Målis – De Gea, Man U = 2 poäng.
Back – Bailly, Man U = 2 p.
Back – Gibson, Boro= 2 p.
Back – Stones, City = 2 p.
Back – Sagna, City = 2 p.
Mittfältare – Shaqiri, Stoke = 9 p.
Mittfältare – Kanté, Chelsea = 1 p.
Mittfältare – De Bruyne, City = 2 p.
Mittfältare – Alli, Spurs = 2 p.
Anfallare – Zlatan, Man U = 27 p. Hade ”Triple Captain”-chipset här.
Anfallare – Vardy, Leicester = 2 p.
______________________________________________________
Totalt: 53 poäng.

Bänk:
Andremålis: Lloris, Spurs.
Back: Fuchs, Leicester.
Mittfältare: De Roon, Boro. Man får göra en fri transfer per Gameweek så jag har bytt ut De Roon mot Clayton nu inför Gameweek 2.
Anfallare: Negredo, Boro.

5
BIG FAT LAD

Det har nu gått fyra dygn utan att någon av de tretton andra deltagarna gjort en enda liten invändning om mina ”eventuella” poäng. Kan jag tolka detta som att jag får klartecken till att få tillgodoräkna mig dessa? Fattar faktiskt inte vad problemet skulle vara när ni hela tiden har sett vilket lag jag har.

Boozeboy> Ta ett beslut nu, det är du som bjudit in till tävlingen.

0
SBN

Funkar!!

0
mndl82

han kommer ju sist ändå, har man arabnäsan som kapten har man inget i toppen å göra ändå!@

1
boozeboy

Haha, du e bra på att styra upp saker så första halvan var inte rättfärdigad i den meningen:)
Ja vi kör på det, klöddar man får man lida lite!
Må bäste kvinna?/man vinna!

5
BIG FAT LAD

Härligt, boozeboy, då är jag officiellt med och kan tillgodoräkna mig mina måttliga 53 pinnar efter första omgången. Jag kommer dock att ligga toksist i tabellen ett bra tag inför hela omvärlden så det hela känns egentligen inte bra alls...men det kommer ändra sig, var så säkra...jakten har börjat...

...och jag har noga noterat vilka som ville ha med mig och vilka som inte gett mig stöd...

......=)



SBN> Tack för ditt stöd.
mndl82> Haha lugn nu, är inte enbart små nordiska näsor i din laguppställning heller direkt!

3
nucleus

Kör hårt i Fantasy nu BFL.

10:e platsen för medlemmar i Middlesbrough FC går till... trumvirvel.



10 up Adam Johnson's U16s
declan truman 57 475

0
mndl82

BFL det borde inte vara tillåtet att ha en lagkapten som har längre näsa en pinoccio!!

0
mndl82

BFL det borde inte vara tillåtet att ha en lagkapten som har längre näsa en pinoccio!!

1
melinho

Vann iaf fantasy ligan, enda trösten den här säsongen...
Kane 29 mål på 30 matcher, vi mäktade med 28 mål på 38...tragic :(

1
melinho

förlåt, vi gjorde bara 27...

0
mndl82

Katastrof!!!

0
Mendieta Fan

Grattis till segern melinho!

1
boozeboy

Grattis till segern, lite sent på det :)
I vilket fall har jag startat ligan igen, det blir gameweek 2 som blir startskottet denna gången. Ursäkta försening.
De som redan har lag kommer automatiskt att komma med om ni var med i ligan förra året.

För de som vill gå med så är detta årets kod:

Code to join this league: 2673532-936185

1
boozeboy

Har förnyat ligan för alla som vill fortsätta med PL fantasy. Skall försöka komma ihåg att göra det varje år... Vi är snart i PL igen :)

0
UpTheBoro

Vad är det för kod då? (:

3
nucleus

Får inte heller koden att funka tyvärr.

3
nucleus

Öööh rättelse eller nåt. Tror jag automatiskt hamnade i den när du skapade upp den igen därav felmeddelandet med koden. Var nog redan inne. Well... för vad det är värt.

1
boozeboy

Sorry

Code to join this league: 3160920-723742

1
boozeboy

Verkar som koden ändras varje år när man förnyar ligan :)

1
boozeboy

Ny säsong, nya tag.
Drömmen om att se boro spelare i fantasy lever kvar...

Code to join this league: x5rkou

0
UpTheBoro

Vilka är det som jagar mig närmast i ligan? (:

Mitt huvudprio ligger på en liga med polarna med en del pengar i potten men vore ju såklart enormt prestigefullt och ett minne för livet att kamma hem Boro Vikings-ligan nu när man träffat formtoppen post-coronabreak ?

Har en infekterad och boro-partisk hangup på Traoré sen jag bänkade honom borta mot city i höstas som inte kan beskrivas som annat än osund i sammanhanget...

0
UpTheBoro

Vem är det som leder? Går jävligt bra för dig, måste ligga fint till även globalt (:

0
mndl82

Halloj.... blir det ingen liga iår? hittar den inte bland mina ligor som jag brukar göra!!

1
Sebboro

Tänkte också köra FPL i år för första gången, så är också intresserad om det blir någon intern liga i år :)

1
Andrealdo

Jag är också gärna med och kör. Vem brukar skapa ligan? Hade noll koll på vem av er som var vem i ligan förra säsongen :-)

0
UpTheBoro

Det finns ingen liga i år eller?! Går rätt ok för mig, hade varit gött att slakta er ;)


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva