Boro - Cardiff

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Tänkte bara meddela att jag precis har fintat iFollow-kräken långt upp på läktaren, gick nämligen redan nu in och köpte matchen på lördag hahaha!

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Haha. Då blir den väl inställd och pengarna kan inte återbetalas :-)

Jag har faktiskt inte haft några problem med inloggningen och streamen men jag har nog precis som du gjorde nu betalat mycket tidigare.

Tycker annars att det är ett mycket bra koncept. Borde funka för fler i många andra länder och ligor. Kan ju t.ex. vara nån engelsman som vill kolla på Allmänna Idrottsklubbens matcher eller nåt liknande ;-)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Haha finns det säkert!

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

:-)

Men det börjar bli dags att prestera nu om vi ska gå upp igen! Vi ligger 12:a nu som absoluta storfavoriter (innan start) att nå PL. De flesta hyllar Monk. Jag är tveksam. Jag ser till resultat. Han föll på upploppet med Leeds så jag är pessimistisk men samtidigt så är jag för att ge managers tid. Karanka satte ju sin prägel på laget den första säsongen och vi gick upp året därpå.

Jag tror att Cardiff passar oss bra nu. De har lekt färdigt där uppe i toppen :-)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jag har varit tyst länge nog nu, men gränsen går idag. Jag ger den här bleka cockney-clownen en match till att leverera med sina handplockade nyförvärv (för en halv miljard).

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

iFollow funkar än så länge iaf :-)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Funkar bra för mig med!

0
johan7

Fletcher må var rå. Men han är som en kass Rashford. Borde inte platsa i ett lag som jagar uppflyttning.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Håller med fullständigt, johan7.

Och Howson har inte startat i någon av de matcher vi vunnit och borde inte starta nu heller, fruktansvärt nyförvärv.

Och Traore, som ju missade bussen förra veckan som någon slags protest, är placerad i frysdisken bredvid Bamford.

Man börjar ju undra vad *** det är som händer?

0
johan7

Howson hyser jag inte samma agg mot.

Hur vet vi att det inte var en klassisk försovning av Traore.

Jag vet en nutida värvning som är än sämre. Guedioura, osann värvning.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Mysteriet Guedioro. Vi skrev ett 2,5-års PL-kontrakt med honom, med ingen har sett honom i Middlesbrough sedan i våras. Ligger väl och myser under nån palm nånstans...helt sinnes.

0
johan7

Klassisk panikvärvning troligen.

Han var ju som en chipstjock divisions 5-spelare när han kom in. Så förstår om han inte är med i truppen.

0
johan7

Ut med Fletcher, in med Bamford. Är det dags för det inom kort.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Lagg-vm nu. Får ont i skallen.

0
johan7

Se där ja. /Saida.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Unnar verkligen Bamford att få avgöra....hade vart mycket värt för både honom och oss.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Sjukt bra smeknamn som Howson fått förresten...funky chicken...:)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

hahahaha Howson slår den bollen bakom spelaren när vi har tre fria mot mål....

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Traroes hjärna borde gå till forskningen när han är död...kolla hur låg iq man kan ha som fotbollsspelare....

Edit/ Det mäts kanske inte så, men ni fattar andemeningen...:)

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Hujedamej vad dåligt! Känns så felbalanserat alltihop.

1
Andrealdo

Seriöst. Vad är det som händer? Vi förfogar över två av de målfarligaste anfallarna i ligan de senaste åren (Britt och Bamford). Men bara fyra lag i serien har gjort färre mål än oss i ligan.

Monk måste ta tag i det här nu. Konkurrenterna har börjat röra på sig medan vi är kvar i mitten.

0
BoroDubai

Känns som att vi bara trampa vatten..

Ingen klar spelidé iaf inte son spelarna har förstått . Ingen klar formation eller klar idé hur vi ska spela. Vi har på pappret en väldigt bra trupp men Monk verka inte veta hur han vill spela och därför får inte ut särskilt mycket av all kvalitet vi faktiskt har.

Så ny manager eller så måste Monk få till det snart. Dock känns ej som att vi kommer närmare vilket överaska mig iaf.

4-2-3-1 känns ju som grunden men monk köpte för många anfallare så han försöker få in dem i startelvan hela tiden..

Jag tycker vår bästa startelva är:
Randolph
Christie- Gibson - Ayala - Friend
Clayton - Howson
Traore - Braithwait - Downing
Britt

Sen har vi ett gäng spelare som är med o konkurrera som Fry, Fabio, Leadbitter, Johnson, Bamford, Fletcher, etc. Men problemet är att vi spela så mycket sämre än var vi är samt att det inte syns nån förbättring heller. Verka inte klarare hur vi ska spela än i början av säsongen.

Hoppad vi hitta rätt snart med eller utan Monk och att vi börja vinna igen.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva