Vem blir ny manager?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Bara att börja spekulera.

Någon på bokstaven "P"?

4
Wilf Mannion

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Jag förmodar att du menar Mr. Pearson men ett annat intressant namn är ju
Graham Potter i Östersund..........

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Haha ja det hade kanske vart nåt. Bara jag slipper Ken Semas morsa på Riverside.;)

4
Wilf Mannion

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Hahaha...kan bara hålla med:)

1
Andrealdo

Det Potter gjort med Östersund är ju sinnessjukt bra. Så visst, jag hade inte tackat nej till honom.

Vad tror ni om Slaven Bilic? Jag har alltid gillat honom både som spelare och tränare. Verkar vara bra på att få spelare att utvecklas och bidra till bra stämning i gruppen. Men visade väl upp en del taktiska brister i West Ham.

1
boozeboy

Har tippat 2 - 1Southampton - Middlesbrough

Känslan är att det redan är spikat, tror inte gibson hade kickat annars. Han har nog ett ess i rockärmen

0
Saintan
5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Vem tar de långa inkasten?

0
bud2me

Har tippat 0 - 0Southampton - Middlesbrough

Säger som jag sa i våras;
Ryan Giggs.

1
Gibbo_UK

Har tippat 4 - 1Southampton - Middlesbrough

bud2me/

Nej!

0
bud2me

Har tippat 0 - 0Southampton - Middlesbrough

Gibbo_UK; hade du sagt så för 23 år sedan också?

Vad är skillnaden på Giggs idag och BR då? Förutom att den senare fortfarande var aktiv.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

*öppnar popcornpåsen*

1
Gibbo_UK

Har tippat 4 - 1Southampton - Middlesbrough

Skulle kanske kunna bli kanon om vi fick "BR-draget" som då men jag går bara efter magkänslan. Tror inte att Giggs har rätt karaktär för att bli en bra manager.

Gibbo_UK will be making no further comment until an appropriate time.

0
grahnen

Sitter o kollar igenom bettinglistor med olika förslag som finns ute.
Tony Pulis, Nigel Pearson, Karanka (nonono), Slaven Bilic, Ryan Giggs, Martin O’Neill, Brendan Rodgers mfl är namngivna.

Känner mig lite osäker på vad jag vill se men klart nej till Giggs, känns sjukt osäkert. Aldrig tänkt mig inte honom som tränarmaterial men vad vet jag. Verkar väl inte ha lätt att få tag i ett nytt jobb som huvudtränare. Karanka går fetbort och är väl noll chans till det. Bilic är en jävla karaktär som man gillat både som spelare o tränare men den senare tiden i WH har gjort mig tveksam.

Pulis stor favorit enligt de flesta. Gibson sägs väl gilla honom också. Hoppas det blir klart något snart så tränaren kan sätta lite prägel på truppen. Kanske få in något spännande lån/köp från PL. Vet inte hur utbudet ser ut men funderar på spelare som är aktuella för VM men inte får speltid. Kanske inte så aktuellt att gå ner i Championsship dock...

0
mndl82

Pulis klar :) i mitt tycke en riktigt bra manager med erfarenhet, har tagit upö klubbar i PL innan och aldrig åkt ur. Spelar kanske inte världens roligaste fotboll men å andra sidan inte tränat dom roligaste lagen heller!!

Känns iaf fall bättre än svikaren Monk som gick bakom ryggen på oss!

0
mndl82

Pulis klar :) i mitt tycke en riktigt bra manager med erfarenhet, har tagit upö klubbar i PL innan och aldrig åkt ur. Spelar kanske inte världens roligaste fotboll men å andra sidan inte tränat dom roligaste lagen heller!!

Känns iaf fall bättre än svikaren Monk som gick bakom ryggen på oss!

0
bud2me

Har tippat 0 - 0Southampton - Middlesbrough

1
Gibbo_UK

Har tippat 4 - 1Southampton - Middlesbrough

Article PUBLISHED: 00:36 GMT, 22 September 2015 | UPDATED: 02:00 GMT, 22 September 2015 :-)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Haha touche'.

0
bud2me

Har tippat 0 - 0Southampton - Middlesbrough

Ja? Två år gammal artikel?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Läste på Fmttm att Pullis nog tagit ut följande startelva hemma mot bottengänget Bolton:)

Randolph
Shotton, Ayala, Fry, Gibson
Fabio, Leadbitter, Clayton, Howson, Friend




Gestede

4
Wilf Mannion

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

I den uppställningen har nog Gestede en mer defensiv roll..........

5
BIG FAT LAD

Har tippat 2 - 0Southampton - Middlesbrough

Haha!

Går vi till playoff på målskillnad om vi spelar 0-0 resterande matcher?


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva