Bra form och hemmamatch mot ett klart sämre lag. Ett gyllene läge vi inte får missa nu.
www.barnsleyfc.co.uk/matches/fixtures/first-team/201718/march/middlesbrough-vs-barnsley-on-10-mar-18/
Både Bamford och Besic dras tydligen med skadebekymmer och testas sent. Viktigt att båda kan spela. Sjukt viktigt att vi fortsätter vinna nu!
Hoppas på en stabil vinst liknande Leeds! Hoppas samma start elva som sist.
Tror bamford 2 mål, traore 1 och britt med 1!
Oförändrad startelva! Bra kör på Boro!
Härligt. Traore show hoppas vi på. Spring skiten ur dom och så står Bamford och petar i målen.
Skön avspark haha!
yeeeeeeeeeeeeee
Vi tog tag i taktpinnen direkt vid avsparken - underbart!
Bra fart på Traore idag igen. Och verkar faktiskt som om domarna har börjat att skydda honom lite, ge han mer frisparkar.
TRAOREEEEEEEEEEEEEE
Behöver inte vara svårare än så. Lägg upp bollen - skjut. =)
Vilken underbar match.........................1 pers online.
Jag är med men skriver sällan. Dålig på att stava ;-)
Har du bra sändning? Jag får mosaik ibland.
Detta känns sjukt bra måste jag säga :)
Ja har lite mosAIK ibland med...
Bra. Då vet vi vad som stör. Länken går via Solna ;-)
Ser förargligt ut för Barnsleyförsvararna när Adama glider förbi. Som när man dribblade mot tjocka Gudrun i trean på Malmens skola i Kumla :-)
Nice traore!
Haha!
Fan en ynnest med en sån här spelare. Vi får nog passa på att njuta så länge han är hos oss. Nu har han ju fattat hur man gör mål också så han kommer ryka i nästa fönster om vi inte går upp.
Stewy Downing kunde ha gjort säsongens mål och då missar han bollen...
Bästa halvleken i år. Total dominans.
- Han kan sex språk flytande.
- Han spelar flera instrument, bla basfiol och flöjt.
- Han gör mål i varje match.
KING PADDY!
3-0 Är man i målstim så står man rätt :-)
Tycker vi plockar ut han, Traore och Besic nu då de var tveksamma innan. Låt dom vila.
Blir snart 3-2 och svettiga Borominutrar på slutet som vanligt :-)
Yes! Jag trodde fel och fick rätt matchresultat. Ska kolla tabellen om jag leder ;-)
Vill bara kolla på min matchtröja.
Nope! Ingen ledning. En Göteborgare och en Jämtlänning i topp :-)
Traore, Bamford och Ayala. Det är de som gör våra mål. Leadbitter då och då på straff.
Måtte deras målform fortsätta var het under resten av säsongen. Vem är troligast, utöver dessa tre, att göra mer än tre mål resten av säsongen?