Sliten klyscha x10. Viktig match igen. Tror faktiskt att vi vinner idag.
Kom ihåg att matchen går på TV3 Sport och Viaplay.
Ja, Bristol C är i en formsvacka. Tre poäng är ett måste idag.
Vi har väl inte en enda vinst mot något av topplagen i år? Fan läge.
Så onödigt av Besic...
Helt jävla overkligt....
Ja onödig varning och han misssde på målet.
Vi är inte bra nu.
Clayts, Howson och Besic i motorrummet känns väl så där.
Härligt! När nickade han in ett sist?
Såååjaaaaaaaaa
ÖS PÅ NURAAA!!!!!
Bristols matchställ verkar vara någon form av hyllning till Barney the Dinosaur...
Såg jävligt otäckt ut!
Fy fan. Krya Paddy boy.
Han rör på sig iaf....skönt.
Han lär ju inte spela mer i år och eftersom han är vårt främsta anfallsvapen så tror jag vi kan skriva av säsongen redan nu.
Varit ute med ungarna och börja laga mat direkt, kom på nu, helvete de e match! Första jag ser Bamford utburen, vad hände??
Bamford off
Real concern for Bamford here. Hit the deck after high collision, Boro and Bristol City players rushed to him, looked immediately concerned and were quick to call for medical support. Taking a lot of care in trying to get him onto stretcher.
Applause from both fans as he’s eventually stretchered off and is replaced by Assombalonga.
Our best wishes to Patrick.
Han gick upp i en nickduell och landade riktigt tungt. Trodde först han hade kontroll på landningen och valde att ligga kvar en stund för att påverka domaren, men det var tyvärr inte så. Han låg och skakade och såg helt väck ut, såg ut som han svalt tungan.
Såg medvetslös ut när han landade. Tror de petade fram tungan också.
Bra sekvens..folk ropar på Clayton att skjuta från 40 meter och Assombalonga visar upp det sämsta pokerfejset på Riverside ever.
Britt är en sån där typisk spelare som glider runt lite helt ointresserad men med en jävligt fet lön. Hur många såna tomtar gar vi inte haft genom åren!
170 millar också, dyr j***a tomte.
Kul att Traore börjat att röra på sig i alla fall.
Handdukarna åkte väck :-)
Gör mig inget. Hatade det med Pulis och Stoke.
Jaha, där kom det fram..."Besic has never scored in English football"....oväntat.
Jag tror han gjorde ett på träningen i Everton.
Riktig rackarrökare från Clayton. Studsade ju visserligen innan målisen :-)
Måste vart Neville Southall i mål då.................wooo känn på den referensen!!!!!
Träffade faktiskt honom när jag var över och vandrade förra året. Han var så att säga lite större nu :-)
Såg nu...haha, verkar ha blivit några öl och pajjer efter karriären för den gode Neville.
Tungt skott av Clayoton, i styrfart 10 meter över ribban.....
Kom igen då! Millwall och Sheffield U kryssa ju förut såg jag, perfekt. Dessutom leder Burton med 2-1 mot Derby nu! Vinst i detta läge och upp på 5:e plats!
Härligt, sjukt att vi fortsätter ha sånt flyt med de andra resultaten. Nu är det upp till oss då.
Bra tryck på publiken nu iaf.
Ja det vore läge att klämma in ett nu.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Såjjjaa
Fan va gött, jävla målspruta han är Ayala!!
Edit. Dessutom 3-1 till Burton!!
Edit igen. Derby missar straff :D
Haha. Adama handbag
Tryckte in en femhunka på 2-2 ifall det här skulle gå åt helvete.:)
Sjukt att jag tycker domaren är helt ok, men det lär väl ändra sig innan den här skiten är slut.
Stabila pjäser på läktarn dära haha
Viktigaste slutkvarten i år väntar nu!
De stabila pjäserna hade rätt. Skulle ha varit hörna.
Clayton har faktiskt spelat upp sig.
Kroppen går nu in i ett läge där jag får lite pulsökning, blir lite småvarm, kall om fötterna och antydan till illamående.
Huvva...
Herregud...haha
Gud vad skönt!
BFL> Ta det lugnt med blåränderna imorrn ;-)
Underbart! Vi har vunnit två matcher senaste en och en halv månaden och ligger nu alltså femma!
Gibbo UK> Haha aldrig, 100% boxgaranti...;)
Bamford verkar vara på förhållandevis gott humör i alla fall.
twitter.com/BrittOfficials/status/985235742090809345?s=19
Fantastiskt, då är han med nästa lördag!
Skön vinst! Hoppet lever:)
Såg matchen i efterhand nu idag. Otroligt skön seger. Här kommer tre + och tre -
+ Traore. Utan honom skapar vi inte en målchans. Två assist på hörnor dessutom.
+ Friend. Så rätt att han fick göra mål. Visade underbar attityd hela matchen.
+ Ayala. Mål i tre raka matcher nu. Tillbaka i gammalt gott slag.
- Howson. Rörde han ens bollen i matchen?
- Britt. Verkar helt oengagerad. Skjuter bollen 20 meter utanför men går ändå runt och flinar. Firade knappt ens 2-1-målet.
- Shotton. Flera slarviga uppspel.
Skönt att höra att Bamford inte är så illa som man befarade.