Middlesbrough - Swansea 0 - 0

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Bäst att smida medans järnet är varmt. Viktigt att försöka hålla i nu. Det var ju riktigt bra sist, framför allt i första, men som vanligt blev det svettiga sista minutrar.
Är i Göteborg imorrn på www.gbgtrappathon.se så jag missar troligen livestreamen men hoppas det löser sig. Får väl försöka lyssna live iaf.

Jag hälsar Gordon att ni sitter klistrade som vanligt ;-)

0
Nobby S

Måste slå Swansea, inget av mina favvo-lag precis och det finns några anledningar till det: Bland de första som gjorde en ekonomisk doping och gick upp högsta ligan i början av 80-talet, sedan jojo-lag, alltså vansinneschansningar som har gått hem ibland.
Men det värsta är nog ändå att dom straffade MFF i EL för en del år sedan. Gissar på att BFL tycker precis tvärt om angående det sistnämnda. HaHaHa.
UTFB

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Haha ja.

1
Sebboro

Intressant uppställning idag med braithwaite och assombalonga, även saville med som såg bra ut förra matchen.

Tror på 1-0, braithwaite med målet.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Perfekt startelva, tycker jag!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Borde satt någon av alla chanser!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Haha garvade samtidigt som Bernie när Clayton för en enda jävla gång skull fick på ett bra skott, då var det offside....

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vi får hål på dem i andra, inga problem.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Intervju med John HIckton på innerplan nu. 195 mål på 10 säsonger snackar man inte bort. Legend.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Leeds ligger fortfarande under, hade vart så skönt att kliva förbi.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva