Bäst att smida medans järnet är varmt. Viktigt att försöka hålla i nu. Det var ju riktigt bra sist, framför allt i första, men som vanligt blev det svettiga sista minutrar.
Är i Göteborg imorrn på www.gbgtrappathon.se så jag missar troligen livestreamen men hoppas det löser sig. Får väl försöka lyssna live iaf.
Jag hälsar Gordon att ni sitter klistrade som vanligt ;-)
Måste slå Swansea, inget av mina favvo-lag precis och det finns några anledningar till det: Bland de första som gjorde en ekonomisk doping och gick upp högsta ligan i början av 80-talet, sedan jojo-lag, alltså vansinneschansningar som har gått hem ibland.
Men det värsta är nog ändå att dom straffade MFF i EL för en del år sedan. Gissar på att BFL tycker precis tvärt om angående det sistnämnda. HaHaHa.
UTFB
Haha ja.
Intressant uppställning idag med braithwaite och assombalonga, även saville med som såg bra ut förra matchen.
Tror på 1-0, braithwaite med målet.
Perfekt startelva, tycker jag!
Borde satt någon av alla chanser!
Haha garvade samtidigt som Bernie när Clayton för en enda jävla gång skull fick på ett bra skott, då var det offside....
Vi får hål på dem i andra, inga problem.
Intervju med John HIckton på innerplan nu. 195 mål på 10 säsonger snackar man inte bort. Legend.
Leeds ligger fortfarande under, hade vart så skönt att kliva förbi.