Ipswich Town - Middlesbrough 0 - 2

1
Sebboro

Imorgon tisdag 20.45 på viaplay. Härligt med tv-match igen!

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

TAGGAD!!!!

0
Nobby S

Ikväll lossnar äntligen målskyttet: 1-3 !
UTFB

1
Andrealdo

Härligt med tv-match som jag för en gång skull kan se ikväll. Har en bra känsla.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Värmer upp med lite Champions....

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Helt ok förband. Dra igång konserten nu.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Ipswich har inte vunnit en ligamatch sedan 28 april.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Du vet vad dom säger...

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Eftersom det är huvudmatchen på Sky så är det ingen Boro Live stream i fall ni undrar. Alltså Viaplay som gäller.
Borde vare en engelsk kommentator då. Bojan har väl CL matcher att tänka på ;-)

0
mndl82

Vi har inte mycket till mittfältare på bänken!! Va har vi hittat den reservmålisen? Intressan startelva fast hade velat haft Britt iställer för Hugill!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Håller med om Hugill, Britt måste spela hela tiden.

McQueen på bänken är bra. Trodde på honom, men visade inte ett skit när han fick spela mot pisslaget Hull i lördags.

Saville håller jag koll på idag. Han får en sista - OBS SISTA - chans av mig. Levererar han inte idag så kan han dra.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Okok, Assombalonga tydligen småskadad och har inte tränat sen i lördags.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Sämre stämning än på friends...

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Bravo Besic!!!

Ipswich försvar ser fan apatiska ut.

0
mndl82

0 - 1

Beeeesic

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

BESICCCCCCCCCCCCCCCCC

0
mndl82

Tycker Ipswich ser ut som ett korplag när vi sätter press

0
Nobby S

YES !!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

0 - 2

KING STEWIE

0
Nobby S

JAAAA !

0
mndl82

Vilket försvarspel!! DOOOOWNING

0
Saintan

Ojdå, känns som det här kan rinna iväg.

0
mndl82

Kommer ju sluta 0-7 dehär

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Faktiskt. Vad fan har hänt i Ipswich....

1
Andrealdo

Vad är det för lag vi möter?? Besic gör precis det han ska göra, driver bollen framåt på mittfältet och går på avslut. En härlig kväll det här :-)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Gamla Ipswich Town-profiler vi minns:
Alan Brazil
Paul Mariner
Terry Butcher

1
Andrealdo

Ipswich-profiler är inte min starka sida. Chris Kiwomya och James Scowcroft är några jag minns i alla fall.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Sitter och snackar med Ipswichfansens samordnare för forum och bortamatcher nu. Tydligen har dom fått in "vår mest ineffektiva anfallare på åratal". Sears. Bådar ju gott. För övrigt har jag lovat hänga med på Rochdale borta nästa år. Ni är välkomna också.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Hugill.….get ridd!!!!!!!!

1
Andrealdo

Nucleus: Hur kommer det sig att du hamnat med Ipswich-fans? Nån krog i Västerås?

Hugill har verkligen inte tagit chansen. Men bra tryck i skottet som gick strax utanför innan bytet.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Haha, nucleus.

1
Andrealdo

Har Braithwaite ens varit på plan idag? Såg att han blev utbytt nu.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

BFL och Andrealdo: Känner honom sedan länge. Vi bor i samma stad och han bjöd in till en lidandets kväll. Vem är jag att inte vrida om kniven strö salt i såret och utdela små hack i rustningen likt en piccador eller bandiljär.

Dom har haft det kämpigt, fått genomgång av alla transfers ut och skit in...

1
Andrealdo

Haha, blir ingen lätt säsong för traktorpojkarna.

Rätt trist andra halvlek. Kändes som Boro bara försökte spela av matchen. Trist också att BFL går upp på 2 tippade rätt. Känns som han har lite för mycket medgång just nu...

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Håller med, börjar känna ett visst hat mot BFL.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Kom och hata bara!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Tänkte som vanligt lyssna på eftersnacket. Får inte in radion på Boros hemsida (de sände BBC Tees referat där) och på BBC Tees så funkar det inte heller. Nu snackar vi hat...

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

thats some real hate bro..

0
UpTheBoro

På tal om hat: är ditt hat för Downing fortfarande lika stort, BFL? Hur går det med kokainet och nattklubbarna 2018? Har grabben lugnat sig än

Go vinst idag, måste ju trots allt älska när han byter in McNair och McQueen och vi kör 6-backs mot slutet.

Ungefär som Iran försvarade sig i 90 min mot Spanien och Portugal i somras. Briljant verktyg att använda sig av i ledning

0
johan7

Typ så här känner jag:

Downing och Shotton var, kanske oväntat, mycket mer potenta både defensivt och offensivt än dansken och Friend.

Assombalonga är en begränsad fotbollspelare. Hugill känns några procent mer lämpad som ensamanfallare, men totalt isolerad och vinner på tok för få bollar. Känns dessutom inte särskilt klinisk, även om avslutet innan han blev utbytt visade prov på mer.

Vårt centrala mittfält känns ändå bra. Clayton brukar ju vara den som är bäst, men han saknades inte ens i går.

Randolph håller jämn och bra klass.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

UpTheBoro> Finns väl ingen som försvarat Downing mer än mig här på forumet de senaste åren. Ingen aning om hans uteliv längre. Men han har ju flera barn och närmar sig 35 så förhoppningsvis så håller han sig hemma. Svårt att lära en gammal björn att sitta dock. Eller som Micke Persbrandt brukar säga "det finns alltid något att fira"...:)

0
UpTheBoro

Haha, det kanske är sant - men det finns ju heller ingen annan som öht attackerat honom vad jag kan minnas.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva