Middlesbrough resa

0
Nobby S

Är lite sugen på en resa, kanske redan nu till hösten.
Blackburn ligger väl i så fall bäst till för min del 8/12.
Är det någon annan som skall åka nu under hösten ?
Annars tar jag kanske med dottern, eller reser själv.
Har aldrig sett 'Boro hemma, bara en handfull bortamatcher, så är inte riktigt säker på resrutt. Hur brukar ni göra ?
Jag bor i Skåne, så jag funderar på Kastrup-Manchester, tåg till Middlesbrough, låter detta vettigt ?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Låter trevligt med resa speciellt nu när vi ligger i toppen. Själv ligger jag lite lågt ett tag då jag åkt, och åker, på allt med mitt svenska lag i höst.

Jag hade flugit till Newcastle från Kastrup om jag inte hittat ett lämpligt direktflyg till Manchester. Då har du en tågresa på drygt 1,5 timme ner till Middlesbrough från flygplatsen bara. Flyger du till Manchester så har du en tågresa på nästan 3 timmar som väntar.

0
Nobby S

Tack för tipset, kollade på Shitcastle också, men inga direktflyg på mina utvalda datum.
Fastän det tar emot, får jag väl gratulera till guldet i AS. Kommer inte själv att åka upp på måndag, får bli tv:n istället.

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Skoj med resa. Själv så får jag skjuta upp min planerade höstresa eftersom jag nyligen bytt jobb. Nu är det Skanova som gäller igen. Bor nu på Scandic i Västerås och jag frågade i receptionen om de skulle visa Middlesbrough-Rotherham men hon sa att tvärr var det en annan match planerad :-)

Jag flyger oftast till London när jag ska se Boro men det är mest för att jag brukar planera in så att Boro har en hemma och en borta (Londonlag) när jag ändå är över. Tar då tåget från Kings Cross. Jag tror du kan flyga från Kastrup med KLM till Tees Durham Airport men då får du ta vägen över Amsterdam. Blir nog inte så billigt heller.

Om dottern ska med så blir det nog London för dig ;-)

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Diplomatiskt svar för att vara Västerås ;) Speciellt med tanke på att den inte visas på någon allmän plattform då..

Annars är det väl bara hålla med. Skoj med resa Nobby. God tur. Det blir ingen resa i höst för mig.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Nobby S> Tack, känns bra! Blir en episk planstormning i Östersund nästa vecka - Clarence von Rosens pokal ska hem!

Gibbo UK> Vilken match skulle vara viktigare än vår haha!

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Wilf Mannion och Sebboro; ni är varnade. Håll alla barn och husdjur inomhus.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Hahaha har redan kollat ut lite sköna mörka gränder för bakhåll!

0
linus

Enda gången jag var och såg boro hemma var när båten gick från Gbg till Newcastle!

Enklare med London! Sticker över för Brentford matchen nu om 2 v! Siktar på att få uppleva första poängen på bortaplan live.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Säkert postat tre gånger innan men fuck that. Fick feeling och är förbi 3 st 3,5or med råge...

Cmon BORO!!!

open.spotify.com/track/3bNdqm6BQgMUwtoAVsKpPn?si=fveifFrLQi-oGvTssrciaA


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva