Luton Town FC - Middlesbrough FC fre 2/8 kl.20.45

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Har börjat känna mig mer positiv de senaste dagarna. Men så är det ju alltid inför premiärer iofs….:)

0
mndl82

Kan bara instämma, efter 5-1 förlusten och inga nyförvärv så kändes det inte så skoj att premiären var så nära inpå! Men nu känns det lite roligare, hoppas Wing och Tavernier får rejäla lyft denna säsongen.

0
UpTheBoro

En superdator förutspår att vi kommer sluta 11:a. Det kan jag på förhand nästan leva med om klubben gör de kloka, långsiktiga saker som det pratas så mycket om och JW har en positiv utveckling. även om man kommer sitta o vara vansinnig stundtals.

Men så vitt jag vet får superdatorer fortfarande spö i schack av oss vanliga, dödliga Woodgates så precis vad fan som helst kan fortfarande hända är enda slutsatsen från detta

0
BoroDubai

Börja se mer positivt nu när vi lyckad sälja dansken och flint. Hoppas på högerbacken från charlton innan denna match o kanske en ytter till.

Tror på en vinst men kommer bli svår match. 0-2 till Boro!

2
YakuBoro

Nu kan ni tippa på matchen och tröjnumren är nollställda!

2
YakuBoro

Om någon missat det så sänds matchen på TV3 Sport & Viaplay!

0
BoroDubai

Verka inte bli några mer nyförvärv innan matchen börja.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Tror att betydligt fler matcher slutar 2-2 än 0-0 i år.

Börjar bli småtaggad efter en riktigt tuff vecka. Woodgate växer för varje intervju som jag hör med honom.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Mitt tips med. Luton var riktigt vassa förra året dessutom. Säkert bet att leda i HT.

0
Saintan

5-0 Wohöjj! Nu kör vi!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Skönt med Randolph ändå. Trodde han var förlorad i sommar.

Och Coulson går direkt in i elvan - kuuuul!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Att Marvin Johnson tar en startplats är också intressant. Hur mycket har han utvecklats i Blades egentligen?

Våra prestigevärvningar Browne och Bola hamnar på bänken. Man hade ju hoppats att de skulle vara med direkt.

Även Tav på bänken mmm hade ju hoppats att han var redo nu.

1
Andrealdo

Att börja borta mot en nykomling är ju egentligen rena mardrömmen. Så en poäng kanske kan vara bra. Men ska vi vara med i toppen bör vi vinna en sån här match. Känns lite extra spännande nu med ny tränare, ny spelfilosofi och några nya spelare. Missar matchen ikväll, men ser fram emot att se i efterhand när jag kommer hem i natt från krogen :)

1
Andrealdo

Kan bli tufft för Britt att göra något framåt med Fletcher och Marvin på kanterna. Shotton som vänster innerback känns också lite oroväckande.

0
UpTheBoro

Jag ska ge tipstävlingen ett rejält försök för första gången någonsin i år, känn flåset i nacken.

Som ni ser är jag som vanligt naivt positiv (:

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Shotton var genomusel i slutet av förra säsongen och det jag sett nu i sommar har inte imponerat.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

JAAAAAAAAAAAA haha ser fan bra ut detta - TOP OF THE LEAGUE

1
boozeboy

Ändå!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Johnson ser fan pigg ut.

0
UpTheBoro

BIG FLETCH 40 mål i år

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Haha låt oss hoppas det.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Det var denna säsongen. Stålsätt er.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Det var kul så länge det varade, som flickan sa.

#WoodcuntOut

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

YEEEEEEEEEEES

Han gjorde mål mot Zimbabwe och nu mot Luton Town yiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa

0
UpTheBoro

haha, ja.. fan vad dåliga vi är.

såg bra ut i 8 min.

kul att min sky sports-kommentator snackade om att det är sjukt att deras lagkapten Bradley aldrig gjort mål för Luton fast han är första på alla fasta situationer med skallen. Så dunkar in det jävla målet, bland det värsta man har sett.

0
UpTheBoro

Riktigt skröpligt av luton-keepern haha, men det är ju inget att lipa över

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Kanske är en säsong när vi får med oss saker? Keepern lär ju va skakig resten av matchen allafall...

0
johan7

Luton ser ju ganska vassa ut. Tror de kan överraska många lag i år.

Johnsons vänsterfot är ju magisk på fasta, än så länge. Man undrar ju om detta är en one hit-performance. Ruskigt bra första av honom. Shotton är svajig. Coulson också, fladdrar ordentligt i försvarsspelet. Tyvärr.

Men om Gibson skulle flytta hem och bilda mittback med Fry/Ayala kanske? :)

0
johan7

Trot ändå vi vinner delta...

0
BoroDubai

Högt underhållningsvärde iaf !!

Roligare än nån match för året. Laget som anfallet i andra kommer o vinna då båda verka rätt dåliga bakåt.

Känns som att vi vara är positiva så kan vi göra minst 2 till deras målvakt har ju en mardröm efter denna debut!

0
BoroDubai

Betyg första:

Svaga: Randolph andra målet?, coulson haft det svettigt mot deras höger. Bättre offensiv iaf. Shotton ok men slog bort några bollar precis när jag tänkte att han spelat ok..

Godkända: resten. Johnson positiv offensivt dock svagt försvar för deras andra mål. Bra att Britt och fletxhwr fått göra mål direkt viktigt för självförtroendet

Pressen offensivt funkat redan då som vid andra målet mcnair vinner boll o britt skjuter. Hade minst 2 till bra läge från tidig boll vinst

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vi blev lovade "attractive and exciting football". Vi fick väl i ärlighetens namn "funny football" för detta är ju inte seriöst någonstans. Fast en del gillar ju när det blir mycket mål både bakåt och framåt. Ja, vi får se vart detta slutar, kan bli 5-5. Bara att vänja sig.

0
UpTheBoro

randolph svajig som fan idag! har en enorm tur när det där blir bortdömt

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Wing har fått ordning på frisyren, men skyttet verkar inte va inställt....

0
UpTheBoro

Tycker att både Ayala och Shotton har jävligt kassa uppspel idag. Känns som att minst en av Fry/Friend måste spela i mitten om vi ska starta spelet från mittbackarna.

0
UpTheBoro

In med Browne eller Tavernier, behöver få en injektion någonstans.

0
UpTheBoro

på tal om frisyrer, Clayton måste göra något åt den där tofsen. Ser ut som en teaterelev på folkis.

0
UpTheBoro

Eller i första hand göra något åt sitt spel. Krävs att man ska vara briljant om den där frisyren ska funka.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Haha håller med!

0
UpTheBoro

Kan inte låta bli att tänka att både Woodgate och Robbie Keane hade gått in och platsat i det här laget. Ser vältränade ut. Större frågetecken för Danny Coyne..

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

HAHA WING HAR ORDNING PÅ ALLT NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

BOOOOOOOOOM WIIIIING

0
UpTheBoro

HAHAH fy fan, han spelar som om det fortfarande är northern league

0
UpTheBoro

nu köper väl någon honom innan fönstret stänger...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Kul att spelarna var framme hos Woodgate efter målet, visar på sammanhållning. Minns inte att någon sprang fram till Pulis på två säsonger....förutom sopan Besic då...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vi går för en fyra på bortaplan!


haha

0
UpTheBoro

Browne ser riktigt rapp ut, kan nog bli bra på lite sikt!

1
boozeboy

Wing it in

0
UpTheBoro

MAMMA han skjuter över

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Sälj sopan omgående tack.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Hur i helvete kan han va på straffar. Tar fan alla andra på plan framför.

0
BoroDubai

Helt otroligt 3-3 nu istället för 4-2

0
UpTheBoro

Ja, riktigt jävla bittert! Men bortsett från hönsgården på slutet och vid 3-3-målet så tycker jag att vi gör en bra andra halvlek.

1
boozeboy

Det är det man får betala ibland när man går för att döda matchen. Säger inte det är fel, men med 10min kvar borde det vara okej att slöa ner det kan man tycka.
All kredit till Luton som faktiskt spelade bra, misstänker att de kommer ligga över halvan.

0
BoroDubai

Var mest straffmissen som svider. 4-2 där o vi vinner. Nu en halvchans efter en fast situation och 3-3.

Var en bra match känns som Luton kan spela fotboll även i denna liga.

Behöver ha in fry istället för shotton och en högerback med. Helst nån mer ytter med.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva