Middlesbrough - Brentford 0 - 1

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Då sänker vi Ponne..

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Ryan Shitton.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Oväntat att ljud och bild inte är synkade. Helt sjukt att de inte testat, testat och sedan testat igen för att ha ordning på det när allt startar.

0
mndl82

Årets rån för fan hur kunde dom blåsa bort det målet?? Har inte sett Boro spela såhär roligt sen Robsons tid!! Härlig offensiv fotboll!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Fletcher-sopan slår in bollen med handen.

0
mndl82

BFL Tur ljudet är efter å inte före iaf :)

Såg fan inte den handen ens på reprisen i så fall

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Halvtimmen spelad och de har fortfarande inte lyckats synka ljud och bild...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jo, men ändå. Skandal. Går ju heller inte att pausa bilden i två sekunder för den går live när man sätter igång igen.

0
mndl82

Dom spelar ju underbart!

0
johan7

Marvelous Johnson spelar ju som en stjärna...håller han denna formen säsongen ut behöver vi inga nya spelare.

För övrigt, min förra säsongen totalt sågade McNair är min MoM vid halvtid.

Kul match att kolla på.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

I ärlighetens namn så spelade vi roligare fotboll vid säsongsstarten ifjol. Fyra pinnar två första matcherna och fem gjorda mål...just sayin. Vi ledde serien efter fem omgångar.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

I nuläget har vi en poäng efter att ha kryssat borta mot nykomlingen och gjort bort oss fullständigt i hemmapremiären inför 25.000 pers....men vi spelar i alla fall rolig fotboll...

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jag kommer nu med en profetia.

Redan i november, det vill säga rekordtidigt, kommer vi att vara en pers online här under matcherna.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Gestede inbytt….golaren. Kommer att ha kostat oss 110 millar totalt när kontraktet går ut nästa år.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Jag betvivlar ditt uttalande. Själv är jag här i med och motgång, nästan hellre motgång. Om du själv inte tänkt logga ut är vi två.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jag lämnar i slutet av oktober om det fortsätter så här.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Då är det möjligt att vi är en kvar.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vi är två nu mitt under brinnande hemmapremiär.

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Då är vi två i november med. UTB

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jeffrey Epstein, RIP.

0
johan7

Gör bort oss? Då har vi olika definitioner av det.

Vi spelar med ungdomar och lågbudget. Men vi försöker i alla fall.

Jag försöker alltid tro på det Boro gör, för ska jag gnälla med halvfullt glas tycker jag det lika gärna kan vara. Men måste erkänna i hela våren med Pulis och bedrövlig fotboll, negativ och utan skott, var väldigt trist och jag såg inte längre fram emot matcherna. Nu gör jag det igen, med ungdomar och lite energi.

1
boozeboy

Jajaja den va sur, Brentford är antagligen bra men hemma ska vi fixa kryss alla dagar i veckan om vi ska ligga på övre halvan. Förtränger och går vidare

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Ja vad ska man säga. En pinne efter två matcher, en ny oerfaren tränarstab, ungdomar och gammal skåpmat. Oroväckande detta.
Jag åker över på måndag. Ska kolla matcherna mot Crewe, Blackburn och Wigan. Tror inte det hjälper dock. Detta kommer att bli en lång svidande säsong.

Men för att vara positiv så är det nog detta som behövs. Ett riktigt stålbad. Dock så är ju vår scouting under all kritik. Ska man leva på en snålbudget så är scoutingen jäkligt viktig.

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Man ligger ju delad topp i tipset dock ;-)

0
UpTheBoro

Såg ej matchen pga ej haft råd köpa tjänsten men jag tror fortfarande på det här. Och med tro på menar jag en mittenplacering som inger framtidstro till nästa år. Vi ska ju ha varit klart bättre vad jag förstår?

Dock, så värsta många ungdomar spelar vi ju inte med. Coulson (21), och sen Pears på bänken. Unga budgetförvärv, absolut. Och truppen har ingen vidare bredd. Men är ju inte som att vi spelar med massa junisar.

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Håller med dig dubbelt, UpTheBoro. (Men)

A) Vi spelar inte med en massa junisar. (Nu nej)
B) Truppen är för tunn. (Fönstret är stängt)

Det är det som oroar mig. Däremot så har jag blivit positiv överraskad av vårt offensiva presspel men har vi verkligen trupp för det?

Återstår att se. Blir det kräftgång nu i början så lär det nog dröja innan Gibson sparkar Woody.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Gibbo Uk> Låter som en trevlig resa fast hör på den här då. Upptäckte precis att jag om två veckor kommer åka på dessa två matcher (är väl ca 40% chans att det inträffar):
Tors 22 aug kl.20.45 Celtic - AIK
Lör 24 aug kl.16 Boro-Millwall

Asså fy fan känn på den resan haha - tandskydd medtages och liveuppdateringar utlovas...:)

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Haha. Maribor framstår som en dagisfajt jämfört med om denna resa slår in :-)


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva