Nyss hemkommen från England så är jag inte direkt optimistisk. Tror på stryk och målrik match.
Samtidigt slänger twitter-kontot idag ut nostalgi från när Malaury Martin dunkade in en skitfin frispark på Asthon Gate dec 2011
Såg Haroun i klippet och kände mig tvungen att kolla upp vår matchtrupp:
01 Steele
02 Hoyte
03 Bennett
04 Bates
14 Williams (McManus 87)
29 McMahon
10 Bailey
18 Arca (Martin 77)
38 Haroun
07 McDonald
09 Emnes
Substitutes
06 McManus,
05 Zemmama,
22 Martin,
16 Ogbeche,
26 Nimely
Får kalla kårar och ilningar av många av de namnen.
Och Nicky Bailey med nummer 10 haha. Jag vet inte om Browne är en bättre tia, men gillar idén om att vi idag ska ha en tanke bakom varje rekrytering. Det där som jw upprepat under fönstret: att det inte kommer tas in spelare för sakens skull. Då slipper vi Harouns, Nimelys och vad hette han killen som karanka tog in... guedioura.
McMahon.. en av få egna produkter jag aldrig gillade.
Saville och Gestede, det är nog de två i dagens trupp jag kommer få rysningar av om 8 år... kanske nyförvärven också, men det visste jag inte då (nu).
Underhållande match och vi spelar riktigt bra. Kuuuul!
Alltså shotton, vad gör han på planen.
Trodde aldrig jag skulle skriva följande mening under min livstid, men här kommer den:
Niklas Eliasson är bäst på plan med dryga halvtimmen spelad.
Happ happ
Snygg assist av Eliasson, hans typ femte grymma inlägg i rad. Sjukt att han är bänkad i vanliga fall. Han kanske har knullat tränarens son?
Det känns ofta ganska oförtjänt när vi släpper in men alltså shotton måste bort, han är inte särskilt begåvad någonstans.
Shotton är katastrof. Missflyt att Ayala är borta nu när Fry är tillbaks.
Vi känns inte dåliga men det klickar inte riktigt
Man inser hur dåliga vi blivit när en begränsad spelare som Fletcher är bäst i Boro...
Sååååååjaaaaaaaa
Krävs ett självmål :)
JAAAAAAAAAAAAAAA BRITT
Vad är det som händer? Snyggt avslut av Britt! Snygg passning.
Det här luktar play-off.....=P
Orka!!
Helt omarkerad igen...
Bola och Dykesteel, vilka jävla nyförvärv - genomusla!!
Sjukt att man känner sig nöjd med kryss borta mot Bristol City...Vilken säsong vi har!