Brentford - Middlesbrough 3 - 2

5
BIG FAT LAD

Såg filmen från träningen idag. Noterade att nye mittbacken ser riktigt stor ut och att Gorgeous-George gått ner några kilon under rehaben (i likhet med Britt).

Läste också på lite extra om Ravel Morrison. Han tillhör den där "typen" av spelare som vi sett så många gånger i Boro genom åren. De får tidigt ett fett fotbollskontrakt och så det obligatoriska att de ska åka fast för knark, hota att döda någon på nattklubben för att sedan spöa upp ett gäng brudar. Den här killen verkar dock vara på en annan nivå, var lixom inte en liten pissförseelse utan en hel lista med störda grejer. Läste även vad hans senaste klubb, Sheffield United, sa om honom. Tydligen fattar han inte direktiv och var han ska vara placerad på banan vid olika situationer (då har jag inte ens tagit upp att han ibland struntar i att dyka upp på träningen). Killen är helt blåst och det kommer vi bli varse rätt snart.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Ja han har väl inte glänst i någon av de tidigare klubbarna. Han är välkommen till fosterfamiljen MFC :-)

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Ujujuj vad jag tror vi får svårt idag. Håller vi nollan 15-20 min kan jag tro på poäng men annars kan det rasa. Brentford spelar offensiv fotboll och är i ruggig form nu.

1
boozeboy

Vi börjar sakta närma oss strecket igen, tar en pinne idag:)

1
boozeboy

1 - 0

24min..

3
nucleus

Såååååååååååå

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

2 - 1

Hmmmm

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Såja!!

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

2 - 2

Händer allt nu

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Surt sa räven! Dåligt. Måste fan ifrågasätta bytena.....

0
UpTheBoro

Bara sett höjdpunkterna men Fry är katastrofal på två sista målen. Borde han ryka? få känna på en petning nu när alla är tillbaka. Eller är det organisatoriskt? Har generellt inte tagit de steg man hoppats på i år, tycker jag.

0
UpTheBoro

En annan fråga är ju varför vi får fram så otroligt många fler backar än offensiva spelare från akademin.

Ända sedan Parnaby och Taylor, Hines, Wheater m.fl. Och alla blir ju avslöjade i andra klubbar. Att Gibson klarar att vara fjärdegubbe i ett PL-lag är ju bättre än nån annan lyckats med, även om jag trodde ännu mer om honom.

Därför väldigt kul med Tavernier nu. Första kreativa spelaren som uppenbart har något extra sen Adam Johnson (...) om jag inte glömmer nån? Ursäkta mig, Curtis Main och Luke Williams


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva