Millwall - Boro Ons 8/7 kl.SEXTOOOON!!!!

2
BIG FAT LAD

Admin>................................................................ .

Börjar dra ihop sig.

2
BIG FAT LAD

Flyt med de andra resultaten ikväll, igen. Måste bara börja få några egna poäng också.

0
Gibbo_UK

Millwall borta blir nog tufft. De har väl span på sjätteplatsen antar jag. Som ny tränare brukar man ju vilja ändra lite i uppställningen plus att prova några spelare som fått lite speltid. Sist var det ju katastrof! Moukoudi som sittande framför baklinjen. Mamma mia! Till och med Clayton kunde ha gjort det bättre. Friend mittback, vinner inte många nickbollar och Marwin är absolut inte nån försvarare. Ravel Morrison, rörde han ens bollen?
Spännande att se hur det blir till i em.

Närking som jag är så är jag pessimist.

2
BIG FAT LAD

"Den mätta dagen, den är aldrig störst. Den bästa dagen är en dag av törst. Nog finns det mål och mening i vår färd - men det är vägen, som är mödan värd.

Det bästa målet är en nattlång rast, där elden tänds och brödet bryts i hast. På ställen, där man sover blott en gång, blir sömnen trygg och drömmen full av sång.

Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr. Oändligt är vårt stora äventyr."

/Karin Boye

0
Gibbo_UK

"We love winners. We love winners. Winners are winners."

/Donald Trump

0
Gibbo_UK

30 Stojanovic
29 Spence
5 Shotton
6 Fry
3 Friend
21 Johnson
22 Saville
16 Howson
17 McNair
11 Fletcher
9 Assombalonga

5-3-2 eller 3-5-2. Vad vet jag?

2
BIG FAT LAD

Ok halvlek. Vi e minst lika bra som Millwall.

2
BIG FAT LAD

Vilket jävla läge.

2
boozeboy

Är dom nått bra Ida?

2
BIG FAT LAD

Bra start på andra!

2
BIG FAT LAD

Skulle haft straff i första. Skulle även vart utvisning på Millwall då en av dom slog av näsan på Spence.

2
BIG FAT LAD

100-miljonerssuccén Savile missar bollen i fritt läge vid straffpunkten mot sitt älskade Millwall.

2
boozeboy

Har vi någon gång vunnit med en man mer? :)

2
boozeboy

Aha det blev aldrig utvisning. Slakta nu, vi behöver 3 pinnar. Men tar även en idag!

2
BIG FAT LAD

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES BRITTNYEEEEEEEEEEEEEEEEE

2
BIG FAT LAD

Bra jävla gjort av domarhoran att våga släppa Fletchers ev tröjdragning. Fast vi hade väl igen det här efter hans missar i första halvlek.

2
BIG FAT LAD

Slängde in en trehundring på 1-1. Brukar funka. Jag tar det.

2
BIG FAT LAD

Sååååja straff!!!!!!!!!!!!!!!!

2
BIG FAT LAD

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa UNDERBART!!!!!!!!!!!

2
boozeboy

Gott!!!!!! Den sitter fan fint! Championsleague nästa!

2
BIG FAT LAD

Haha eller League fooking One om tre veckor.

2
BIG FAT LAD

Howson visar hjärta hehe...

0
Gibbo_UK

Mumma! Det var viktiga pinnar. Men det trodde jag ju på innan :-)

2
BIG FAT LAD

Så. Satans. Skönt.

"Feel good-filmen" alla snackar om, Warnock kommer glidandes på hojjen i full Boro-mundering: twitter.com/secondtierpod/status/1280199598091522048

Ses på lördag, lads!

0
UpTheBoro

Så jävla gött!! Domaren katastrof, vet inte va jag hade tagit vägen om vi torskat. De skulle haft 3 röda.

Stojanovic, där har våra pissiga skräpscouter hittat nåt! Om vi kan hänga kvar borde vi kunna bygga nåt stabilt framför honom

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva