Middlesbrough - Bristol City 1 - 3

5
BIG FAT LAD

Glädjande även igår med en storförlust för Stoke.

5
BIG FAT LAD

...och där förlorade "Englands Huddinge" mot självaste Luton Town. Börjar bli tight runt strecket.

5
BIG FAT LAD

Vila i frid, Jackie C.

Får hoppas att vi spelar till hans ära i eftermiddag.

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Jag instämmer. Det var under Jackies era man blev Boro-supporter

5
BIG FAT LAD

Är det någon som kan förklara för våra spelare vad J. Charlton betytt för Boro och engelsk fotboll så tror jag det är Neil Warnock.

Hade till och med betalat en liten slant för att få se det talet i omklädningsrummet.

1
Andrealdo

Skön Charlton-förlust tidigare idag också :-) Nu kör vi! Vi möter ett Bristol City som inte har nånting att spela för. Det hade iofs inte QPR heller...

1
Andrealdo

Samma lag som senast ser det väl ut som.

1
Andrealdo

0 - 1

Jaha, 0-1 då. Hur usla kan vi egentligen vara? Hull ligger också under. Känns som att det bara är att skicka ner hela undre halvan av tabellen till League 1. Förtjänar inte att spela i Championship...

5
BIG FAT LAD

Att visa "hjärta" är inte den här truppens starkaste egenskap, kom jag på. Ser bedrövligt ut.

1
Andrealdo

Får vi se nåt skott på mål i första halvleken? Det kan man väl begära av spelarna i alla fall?

1
Andrealdo

Saville träffar mål med en nick. Ett steg framåt.

1
Andrealdo

0 - 2

Alltså, vi viker ner oss fullständigt mot ett lag som inte har något att spela för.

1
boozeboy

Hur kan man få så mycket betalt i månaden och ändå vara så dålig

5
BIG FAT LAD

"Hur kan man hata en människa som man aldrig träffat?"

5
BIG FAT LAD

Trodde verkligen på oss idag. Fy fan va segt.

1
Andrealdo

Det sjuka är att vi har så många räddningsplankor eftersom övriga bottenlag också verkar torska och för att Wigan kan bli av med 12 poäng. Men Boro-spelarna vill att vi fans ska lida extra mycket den här sommaren. En seger till räcker för nytt kontrakt känns det som, men klart vi inte ska ta den mot mittenlaget Bristol C.

5
BIG FAT LAD

Vi har alltså inte vunnit en hemmamatch i år? Galet, med eller utan publik.

5
BIG FAT LAD

Ska man börja fundera på målskillnaden?

1
Andrealdo

Är det så? Har jag inte ens tänkt på. Utan formtoppen runt jul så hade vi varit särklassig jumbo i tabellen.

1
Andrealdo

Ja, målskillnad kan ju bli en avgörande faktor när det känns så jämnt i botten.

5
BIG FAT LAD

Ovärdigt.

Loggar ut.

Tisdag.

1
Andrealdo

1 - 3

Britt ändå målskytt i tre av de fyra senaste matcherna. Alltid något positivt att hitta. Men 1-3 mot Bristol C är inte okej.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva