Sheffield Wednesday - Middlesbrough 1 - 2

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Jaha. Då får man våndas lite igen på onsdag. Flera resultat ska gå emot oss och Wigans överklagan ska gå igenom så för mig känns det ganska klart. Både Detby och Sheffield W väntar ju besked om eventuella poängavdrag så en jävla soppa är det.

Noterar att Morfar har vunnit tipset. Återstår bara att se om han ska få dela det med Sebboro eller vinna det ensam. Grattis!

0
johan7

Stökig säsong.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Viktigt nu.....

3
nucleus

1 - 0

Vi släpper ju in tidigt varenda jävla match, hur är det möjligt.

3
nucleus

Sådär ja.köööör nu för helvete, ge inte handicap varje gång,.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

1 - 1

Första gången man håller på Leeds.

5
BIG FAT LAD

shit tror grannen ringt snuten dom e här utanför nu

3
nucleus

Rimligt eller omotiverat?

3
nucleus

Leeds räddar oss..

5
BIG FAT LAD

haha

#FreeBFL

ACAB!

5
BIG FAT LAD

1 - 2

Britta!

1
boozeboy

Alltså jag fattar noll, var vi inte klara? När jag kollar tabellen ser det ut som att vi hade åkt ur om vi inte fått några poäng denna matchen..jag stängde av, va fan händer, tror jag får dra ner på boozen:)

1
boozeboy

Japp det är boozen, nu ser tabellen annorlunda ut:) trevlig sommar nu jävla ska vi till cl nästa år, jajemen

0
Walle

Får tacka warnock för att vi får spela vidare i championship. 100 % att vi åkt ut med woodgate kvar. håller tummarna att warnock är kvar nästa säsong. tror vi kan utmana om en playoff plats isåfall.

2
Gazza

Äntligen är lidandet slut. Så skönt att vi klarade oss kvar. Va riktigt orolig ett tag. Nu är det bara att glömma denna säsong och blicka framåt. Hoppas att alla inblandade förstått allvaret och att det redan nu börjar jobbas på en trupp som håller måttet.

5
BIG FAT LAD

För det första - stort tack Neil Warnock! Önskar honom nu en trevlig pensionering där nere i vackra Cornwall. Kommer nu att starta en ny tråd inför det kommande transferfönstret där vi som vanligt kör allt kring nya spelare och tränare.

Därmed lägger vi denna märkliga säsong till handlingarna. Ni som ville se "rolig" och "underhållande" fotboll, alla vet vilka ni är, fick verkligen något att fundera på.

Grattis även till Morfar och Sebboro för segern i Vikings enda prestigefulla tävling!

4
Morfar

Har tippat 0 - 2Middlesbrough - Leeds United

Stark avslutning Sebboro. 2 träffar av de 3 sista. Jag delar gärna segern och äran med dig.

Nu ser vi framåt. Boro i Championship. Ny tilltro och Boro Vikings i ett fortsatt hållbart upplägg. Det oförutsägbara rullar vidare.

Ta väl hand om er.

Morfar / blev morfar för första gången vid den tidpunkt när Gibbos initiativ med Boro Vikings tog form.

1
Andrealdo

Vilken sjuk dramatik det var på annat håll igår. Brentford som bara hade behövt vinna mot Barnsley för att nå PL. Nottingham som klantade bort tre poängs försprång och 5 plusmål. Allt kan verkligen hända i den här ligan.

Skönt att avsluta med seger. Bra att ha med sig nu när uppehållet mellan säsongerna blir lite kortare. Slutet på augusti eller början på september drar vi igång igen. Transferfönstret öppnar 27 juli och stänger in bit in i oktober.

Grattis till Morfar och Sebboro. Att pricka 7 rätt denna märkliga säsong är en otrolig bedrift. Jag lyfter på hatten.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Grattis till den delade segern både Sebboro och Morfar. Pokalen får stå i Östersund och Uppsala halva tiden var. Jag hade nog vunnit tävlingen själv om inte coronauppehållet förstört allt :-)

Känns skönt att det slutade som det gjorde och vi kan stryka ett streck över hela säsongen. Jag bävar dock inför fortsättningen. Tycker vi har kuggat ur hela organisationen på slutet. Ingen röd tråd kvar liksom.

Om det aldrig nånsin mer blir några fler publikmatcher i England så fick jag i alla fall se Boros sista live :-)
Med facit i hand så var den 1-0 segern borta mot Charlton guld värd.

Trevlig sommar på er alla så hörs vi igen när det drar igång.

1
Sebboro

Tack så mycket allesammans, och stort grattis morfar, kan bara instämma! :)

Ta hand om er så hörs vi till hösten igen, får önska alla en fortsatt trevlig sommar!


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva