Brentford - Middlesbrough 0 - 0

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Tror det blir tufft idag och vi har faktiskt torskat de två senaste mot Brentford.

Enligt Maddo så skiner solen över nya arenan och det är 17 grader varmt. Jag hade sett denna match som en potentiell "Vikingsresa" om läget varit normalt i världen.

Alltid underhållande med Warnocks intervjuer och nu senast tyckte jag han småhetsade lite mot dagens motståndare. Han tyckte även att vi haft lite oflyt i resultaten och att vi borde legat tvåa - håller med. Vi är, som alla vet, en normal anfallare från att ligga topp-2 och vi har ännu inte mött någon motståndare som varit bättre än oss. Reading var bra och kanske även Watford som slog oss med deras C-lag.

0
Boroboro

Tror på kryss idag och är egentligen nöjd med det. Bara 9 mål gjorda på 10 matcher är som jag tror alla här håller med om för dåligt även om vi är bra med i tabellen. Vi är ju täta bakåt och flyttar faktiskt bollen fint genom lagdelarna i de rörliga bilder jag sett i år. Är det så jäkla stört omöjligt att få en pålitlig målgörare att etablera sig där uppe i nordöstra England?

1
boozeboy

Spelade x2 idag, man kan aldrig vara för optimistisk :)
När skall ungarna få stöd för emojis på boroviking?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Fina, hårda, flacka bollar in i deras straffområde hela tiden, men tyvärr har vi ingen där.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Fan va fint vi vinner tillbaka bollarna på mitten hela tiden! Vi har inget att frukta från dem här heller.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Wing gör nog sin sista start för i år.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Ser ut som om Wings högerben borde sitta där vänsterbenet sitter, och tvärtom.

0
Boroboro

0 avslut på mål från båda lagen i första halvlek - ser inte matchen men stämmer statistiken tappar jag ner till 75% livslust.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vi möter seriefavoriten på bortaplan så klart det blir tillknäppt. Vi gör en helt okej halvlek och tror vi tar det på slutet som vanligt.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Dijksteel har blivit en beast! :)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Helvete va nära för Akpom

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Grym forcering, men gick inte idag heller. Alldeles för mycket kryss.

0
UpTheBoro

Fin andra halvlek! Missade första men om wing var dålig så spelade han upp sig mot slutet (:

Förstår ej varför McNair tar nästan alla fasta när han är en av kanske fyra spelare som har något litet att komma med i luftrummet? Visst att han gjort det bra innan och han kan få pendla iväg de där frisparkarna fr mittplan men låt nån annan ta hörnor och frisparkar närmre. Tavv eller idag när vi har Wing på planen, foten är ju det enda han har

Älskar att vi är så jävla solida och svårslagna


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva