Middlesbrough - Derby County 3 - 0

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Det var ett tag sen jag startade en tråd och eftersom vi behöver både mål + en seger så varsågoda :-)

5
BIG FAT LAD

Hade jag startad tråden så hade jag skrivit "Obs! Matchstart kl.20!" i rubriken.

De ständigt felaktiga avsparkstiderna på Vikings ser så sjukt illa ut.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Jag kan ju bara be så hemskt mycket om ursäkt.

5
BIG FAT LAD

Ursäkten godtages.



RIP Diego Armando

1
boozeboy

Nu koer vi.. Satan champions league då visas inte boro på viaplay. Dom borde avbryta CL när boro spelar.

5
BIG FAT LAD

1 - 0

SÅJAAAAAAAAAA

3
nucleus

RIP Diego. Kör BORO.

2
Gazza

Hur går det för Watmore?

0
mndl82

Har aldrig sett Watmore spelat men en jävla hype kring en free agent spelare som aldrig rosat marknaden av statistiken att döma.... går rakt in i elvan å assar direkt! Jag är förvånad! Någon som vet något om han som inte jag vet! Va ytterst skeptisk första gången jag läste att det ryktades om han! Men ingen är gladare än mig om han levererar!

5
BIG FAT LAD

Den fullständigt okarismatiske Watmore har varit så gott som osynlig. Ser inte ut att vara bra på nånting. Springer lite konstigt och har en konstig hållning för att vara anfallare, påminner lite om Coulson, minus Haydens snabbhet och slimmade kropp.

5
BIG FAT LAD

Förutom målet så har Britt bränt ett antal fina lägen så inget nytt där. Vi måste bara ha den här vinsten för att haka på toppen och ser man vilka som finns där uppe så har vi ingenting att frukta. Håller med Warnock i presskonferensen att vi borde legat betydligt högre.

5
BIG FAT LAD

Watmore avplockad. 62 min spelade. Go figure.
Johnson in.

5
BIG FAT LAD

Ska vi lyckas bli rånade även ikväll?

5
BIG FAT LAD

2 - 0

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

5
BIG FAT LAD

Dijksteal levererar.

5
BIG FAT LAD

3 - 0

Wooooooooooooo drömmål av Marwin - Boro leker!

3
nucleus

När vann vi senast med 3-0?

5
BIG FAT LAD

Man of the Match: Ulysses S. Grant-imitatören Johnny Howson.

3
nucleus

lol, sjuk liknelse men gillar den.

0
UpTheBoro

Watmore har ju ändå spelat en hel del PL för Sunderland, och gick mot en fin framtid innan skadorna. Så nånting finns ju där om han kan hitta tillbaka. Börjar bli rätt många år sen nu dock. Spelare som jobbar hårt, "rivig". Liten risk i värvningen oavsett. Behöver kroppar in i truppen.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva