Diverse läst i media

2
bud2me
1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

twitter.com/bbclancssport/status/1519678604715642881?s=21&t=5v7HjbQWsMPz6EjfddBGkg

Den som jag såg upp till som ung. Har träffat honom några gånger. Väldigt sympatisk man. Eller hur BFL?
Skulle gärna vilja ha tillbaka honom som manager. Han hade ju bedrövliga förutsättningar sist men gjorde ändå ett bra jobb med de spelarna enligt mig. Dock så är det svårt att bli manager i den klubb man är en levande legend.

Lämnade utan att kräva ett endaste pund.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Absolut, trevlig att prata med. Genuin.

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

Har lämnat ett förslag på att knyta upp honom igen och att han skulle vara som klippt och skuren för rollen "Scandinavian Scout" ;-)

0
UpTheBoro
5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Fick ett tips från en City-polare i min inkorg precis. Tydligen pratar Niva en del Boro i del 2 i senaste avsnittet om Robbie Fowler i den där podden. Ska tydligen ha handlat om när Fowler brände den där klassiska straffen mot Schwarzer och vi gick till Europa på deras bekostnad.

1
Andrealdo

Sporar utbytt i halvtid mot Sverige efter att ha varit iskall i första halvlek. Skönt att lånet är avslutat nu.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Nu sjunger vi hans sång allihopa!!!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Körde hem från träningen förrut och lyssnade på Sportradion. Helt plötsligt säger den lite jovialiske Göteborgs-kommentatorn Christian Olsson att Sporar är i Middlesbrough. Stängde av radion. Någon borde ta honom i örat i fikarummet vid tillfälle.

1
Andrealdo

Haha, lovar att skälla ut honom :)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vid 3:33...."GO ON BORO!!" haha www.youtube.com/watch?v=2pkSHwwXo34

1
Gibbo_UK

Har tippat 2 - 0Cardiff City - Middlesbrough

BFL/ Hehe. We are everywhere.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva