BOOOMMM
Då kör vi!
Vi var som bäst när Marvin Johnson flög fram på kanten och slog inlägg. Han måste gjort eller sagt något som Warnock inte gillar.
Det stoppar inte.
Whyyyyyy!
Den här jävla keepern gör inga extraräddningar direkt. Skotten går rakt igenom honom.
Vi har nog fan sämst form i ligasystemet.
För några veckor sedan kändes det så positivt och vi var på g men vad har hänt....
Utspelade första tio. Börjar bli rätt tydligt att det handlar om Dael Frys frånvaro. Hur många pinnar har vi sedan han skadade sig, 1 av 15?
Watmore bränner friläge tre meter från mål, i anfallet efter gör Hudds mål och nu blev han precis blåst på en solklar straff. Verkar som om domarna tröttnat på Warnocks ständiga hånande av yrkeskåren.
Watmore har redan skapat flera fina målchanser, synd att han inte fått spela senaste månaden.
Ehhhhhhhhhhhh...som sagt Watmore har inte fått spela så mycket senaste månaden.
Kan vara ett av de snyggaste målen de senaste åren?
Synd att han inte fått spela.
Uppdatera mig, vad händer med kontrakt osv på watmore? Fan blir galen att ha n inte fått lira.
Han kritade för två och ett halvt år för en månad sen.
såja straff KOM IGEN NU FÖR HELVETTEEEEEEEEEEEEEE
KOM IGEN NU BRITTAAAAAA
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FLETCH
SÄSONGEN VÄNDER HÄR OCH NU MINA DAMER OCH HERRAR!!!!!!!!!!
Öppna en kall, häng på Vikings, kolla Boro!
"Han kritade för två och ett halvt år för en månad sen."
Varför i helvete lirar han inte för då?
Han måste väl haft någon småkänning eller nåt för det är inget annant än ett stort ***** mysterium annars.
Jag öppnade en champagne och skalade räkor i halvtid. Ok eller måste det vara en kall?
haha funkar och är hummern slut får man köra räkor
Årets hittills viktigaste 15 min väntar nu. Måtte det hålla.
Så jävla onödigt av McNair helt jävla otroligt, avstängd hur många matcher?
Har en etta på ATG. Frågan är om man ska ta cashout nu....
haha den e lurigt bud2me
whooo insidan av stolpen
Hur gjorde du bud2me?
Vi är i brygga, shit asså
4 min kvar
K.R.I.G.A.
såååå viktigt. Vi har en chans till alltså.
pust
Riktigt skönt.
Lördag.
För övrigt blev Braithwaite precis inbytt mot PSG... och blev 1-4 direkt i baken. :)
Ok, då vet vi hur det gick i den matchen. Stort tack bud2me...
Bournemouth lär väl vinna imorrn så då är det sex poäng upp till kval men det krävs bara en liten formtopp för vi ska vara där....
Vår främste målgörare har alltså nu gjort sex mål den här säsongen. Han är inte ens topptrettio i ligan med det.
Defensiven i all ära att vi skänker bort mål men vi är ju helt talanglösa på anfallssidan. Eller?