Swansea - Middlesbrough 2 - 1

1
Sebboro

Matchen går på viaplay om någon missat det. Tror på 1-1 idag!

5
BIG FAT LAD

Wilf ska väl ha en sexa på ryggen nu, rätt ska vara rätt!

Fast kan admin fucka upp en hel säsongs kickofftider och matchdagar så kan det nog bli fullständigt kaos i tipptävlingen oxå...

5
BIG FAT LAD

Watmore Bolasie på topp - I like hehe

5
BIG FAT LAD

Fick precis ett telepatiskt meddelande från någon. Det lyder: "Vattumannen".

2
YakuBoro

Siffran kommer rättas i efterhand...
Hoppas jag kan skylla felaktiga datum och tider denna säsong på mycket ändringar i speltider, annars börjar jag bli orolig för mig själv...

5
BIG FAT LAD

1 - 0

Självmål igen då...efter att våra spelare nickat ihop. Vi fortsätter skänka bort mål.

Finns ju inte att vi lyckas vända ännu en match.

5
BIG FAT LAD

Drömmen dör här idag.

5
BIG FAT LAD

Skön kameriavinkel, skön avblåsning...

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Bland de sämsta domsluten man sett, vidrigt.

5
BIG FAT LAD

1 - 1

Men hämta bollen för helvete vi jagar play off!!!

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

............................................................................................................

0
Boroboro

I mångt och mycket finns det inget sorgligare än att hålla på Middlesbrough. Att göra 1-1 mot Swansea på övertid och skapa hopp för att sedan släppa in ett i 90+7 känns som att man vet skall hända när man är Boro-supporter. Det är så ofta man en lördagkväll får dränka sig sorger i alkohol av just dessa skittråkiga anledning för att man en gång i tiden valde att sympatisera med detta gäng från norra England. Det är röven också!!!!

1
Andrealdo

Såg matchen i repris nu ikväll. Vi spelar ut Swansea precis som vi gjorde i förra mötet. Vi har haft extremt många domslut emot oss denna säsong, men om vi ska ha haft chans att gå upp hade vi behövt vassare anfallare. Den här säsongen har varit ett stort kliv framåt och skönt att Warnock förlängt med ett år till. Med en vass anfallare till nästa säsong kommer vi ha en jättechans då. Då får vi även hoppas att vi får domsluten med oss.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva