Prediction: Boro Vikings will die autumn 2021

2
BIG FAT LAD

Jag orkar tyvärr inte längre. Kan inte dra den här sidan ett år till så ni andra kommer att få steppa upp nu för att allt inte ska självdö. Hade hoppats att "Ravanelli-generationens" barn skulle ha lämnat småbarnsåldern nu så att pappa kan ägna sig mer åt forumskrivande två timmar under matchdagar, men så har ej skett.

Följande tror jag kommer att hända under hösten:
- Under tio personer kommer att tippa premiären nästa helg.
- Vi kommer att ha flera matcher där matchtrådar inte startas, vilket kommer se förjävligt ut.

Hoppas jag har fel.

0
mndl82

Ja intresset minskar tyvärr för varje år.... är här inne och läser regelbundet men på senare tid skrivs det tyvärr allt mindre.

Men vi kan varmt välkomna MARTIN PAYERO.... har aldrig sett han spela eller hört talas om han men dom verkar positiva på Facebook forumet!

0
Gibbo_UK

BFL

Du kommer att ha så fel......;-)

0
Andrealdo

Har tyvärr inte hunnit läsa på om lagen denna säsong. Tänkte göra det nästa vecka. Hoppas kunna vara lite mer aktiv i forumet denna säsong. Apropå Martin Payero hade jag en tanke på att försöka se honom lira här på plats i Tokyo, men Argentina åkte ur lite för tidigt för att jag skulle tajma det.

2
Gazza

Kommer följa och kommentera så mycket jag kan. Vill absolut inte att denna sida ska dö ut. Hoppas även på att nya fans dyker upp och följer detta lag men då krävs framgångar.

2
BIG FAT LAD

Fotboll-VM, fotbolls-EM, Olympiska spelen - Vikings östra avdelning finns alltid på plats och levererar!

Förövrigt så har det här forumet ett i det närmaste "brutalt" sparkapital i Andrealdo.

Om Martin Payero har jag bara en sak att säga: "ARGENTINA! ARGENTINA! ARGENTINA!"

0
Pollock

Inser att jag faktiskt har sett Payero lira! Var i Argentina på smekmånad i början av förra året och passade på att gå på Talleres - Huracan i Cordoba, Payero hoppade in i 88:e minuten. Minns exakt ingenting av det inhoppet!

2
BIG FAT LAD

Haha underbart Pollock - Vikings tyngsta och mest fotbollspassionerade chapter levererar som vanligt.

Östra avdelningen> Tycker vi får styra upp nån lördagsmatch på Wirströms framåt höstkanten här, vore sjukt kul att se er igen.

3
Sebboro

Kul med så många tippande inför matchen! Har dragit ihop lite statistik inför den 16nde upplagan av Boro vikings mest prestigefyllda tävling. Vilka som har stått som vinnare varje säsong och hur många rätt som krävdes, samt den totala topplistan.

06/07 - Wilf mannion 6
07/08 - Tallboy 10
08/09 - Balken 8
09/10 - BFL 7
10/11 - Sebboro/BFL 7
11/12 - Sebboro 7
12/13 - Gazza 7
13/14 - BFL 9
14/15 - Boozeboy 12
15/16 - Boozeboy 8
16/17 - BFL/Wilf mannion 6
17/18 - Balken 8
18/19 - Wilf mannion/Sydow 8
19/20 - Morfar/Sebboro 7
20/21 - Wilf mannion 8

1. Wilf mannion / BFL 4
2. Sebboro 3
3. Boozeboy / Balken 2

1
BoroDubai

Alldeles för optimistisk för att vinna tipp ligan.

Hoppas på en bra säsong i år och att vi spelar ok fotboll samt får fram några nya talanger.

Ska bli spännande med vår nye argentinare!

Hoppas på en kul match idag med

1
BoroDubai

Vilken svensk kanal vissa matchen idag?

3
Sebboro

Matchen går på viasat sport premium och även på viaplay :)

1
BoroDubai

Ok perfekt tack

1
BoroDubai

Haha hade varit fint självmål av Fulham

1
BoroDubai

Haha hade varit fint självmål av Fulham

1
BoroDubai

Boro börjat ok iaf

2
BIG FAT LAD

"Östra avdelningen> Tycker vi får styra upp nån lördagsmatch på Wirströms framåt höstkanten här, vore sjukt kul att se er igen."

Okej...fattar....:)

0
UpTheBoro

Har fan aldrig gått in för tipstävlingen men ska ge det ett försök i år. I så fall slutar vi kanske på 2-3 rätt

0
Andrealdo

Nu ska jag börja tagga till lite också :-)

BFL: Klart vi ska dra ihop en träff på Wirströms igen. Alldeles för länge sen senast.

Pollock: Sjukt med credd på den spaningen på Payero.

Sebboro: Underbar sammanställning. Denna säsong siktar jag på min första seger :-)

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva