Middlesbrough - Blackburn Rovers 1 - 1

0
UpTheBoro

Tony Mowbray på besök idag.
Dags för en vinst om vi inte vill hamna efter redan från början - hoppas Tavernier kan ge oss de kreativa nycklarna vi saknat för allt kan inte få hänga på Jones.

Vad gäller transfers ska han Sporar va hyfsat nära, som har ett fint målfacit i Slovenska ligan.. men har inga siffror från varken Portugal eller Schweiz som får det att vattnas direkt. Men han har väl säkert vassare armbågar än vad Coburn hunnit utveckla ännu (: har faktiskt smällt in en del mål i Europa League också - om det nu är nån sorts kvalitetsstämpel.

Sen ska vi vilja ha in en ytter och vänsterback före tisdag.

0
Mendieta Fan

Spännande med match, hoppas på seger innan uppehållet.

Vill verkligen se dagens match men kan inte köpa videopass på hemsidan? Någon annan som har problem? Finns bara audio att välja för mig, trots att Boro sagt över twitter att den ska gå att köpa om man bor utomlands.
Har ni tips annars var man kan hitta matchen?

2
YakuBoro

Jag lyckades köpa video och funkar (hittills) bra. Fanns både video och audio att välja på.

0
mndl82

0 - 1

Fan va dåliga dom är

0
mndl82

Så ja.... äntligen ett mål!

3
nucleus

1 - 1

Smutsigt och röda haglar.

0
UpTheBoro

Domaren var fan bland det sämsta jag nånsin sett! Och då tänker jag inte på de röda korten- han kunde inte döma ett inkast åt rätt håll på hela jävla matchen kändes det som.

Vi borde vunnit, sammantaget en bra insats. Fortsatt väldigt trubbiga i sista tredjedelen tyvärr

2
YakuBoro

Såg åter stundtals bra ut. Men måste ju nå fram till fler målchanser. Spännande debut för Olusanya även om han inte hann visa så mycket... Men tyckte Watmore var rätt blek.
+ Jones, Crooks, Howson, Tav


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva