Luton - Middlesbrough 3 - 1

1
Sebboro

Dags igen! Hoppas vi kan studsa tillbaka efter förra matchen, men känns som att det kommer bli svårt.

Matchen går på viaplay!

2
Gazza

Lumley på bänken. Spännande?

3
nucleus

2-0 igen? till oss hoppas jag. Kör vi!

2
Gazza

0 - 1

Härligt Coburn

3
nucleus

Gåshud när man bara hör boroklacken kötta på efter mål av vår youngster. Coburn!!

1
boozeboy

Inte den lättaste att slå in, många av våra gamla rekord förvärv hade blåst den över stadium

3
nucleus

rånade på straff igen då

3
nucleus

Borde gjort ett till men sista passen är fel varje gång.

3
nucleus

Osar nu. Crooks så jävla onödigt första gula, kunde och borde åkt på andra nyss. Sopa. skärp dig.

3
nucleus

2 - 1

Dijksteeel bollräd, styr in hörnan. Sen tappar vi duell två mot en sen 4 mot samma och då går det såhär. fyfan vad dåligt.

3
nucleus

10 konor på planen och en slips i målet. Kul

2
Gazza

3 - 1

Jaha, det här går ju åt helvete

3
nucleus

Dagens underdrift tyvärr. Vi såg ändå bra ut första halvlek förutom sista 5-10min. Sen totalt jävla ras. Det finns nåt att bygga på men då gäller det att vara noga med klossarna..

5
BIG FAT LAD

Hej allesammans!
På grund av den sinnessjukt usla kvalitén på vissa av Allsvenskans domare så har jag bestämt mig för att ta ett break från all typ av fotbollsengagemang den närmsta tiden.

Beslutet är oåterkalleligt och går således inte att överklaga.

Mvh
BIG FAT LAD

3
nucleus

Fuck oåterkalleligt. Jag överklagar.

1
Andrealdo

Såg matchen nu ikväll i efterhand. Såg ju hur stabilt ut som helst i första halvleken. Spelsystemet funkar, spelarna har självförtroende. Sen kommer det obegripliga raset i andra halvleken som förändrar allt.

Känns ändå som vi kommer vara med i playoffstriden ändå. Men lite skakigt att vi börjar byta målvakt efter några missar senast. Nu har vi två målvakter med dåligt självförtroende.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva