Huddersfield - Boro (Find a way to lose, chapter 18)

5
BIG FAT LAD

Trodde Englands Huddinge låg i de nedre regionerna, men ser nu att de faktiskt nosar på play-offet.

Matchutveckling. Tror på 1-1 långt in i andra och då kommer Siliki in och tokkapar en Huddersfield-spelare för att visa sitt missnöje över sin minst sagt begränsade speltid. Straffen går i mål och vi lyckas ännu en gång att hitta ett sätt att förlora.

3
nucleus

Tröttsamma kapitel på sistone. Jag hoppas vändningen i boken kommer här och tror på stabil (lol) vinst.

1
Sebboro

Matchen går på viaplay om någon missat det :)

5
BIG FAT LAD

WAT WAT WAAAAAAAAAAAAAAAAAATMOOOOOOORE FAN VA SKÖNT

3
nucleus

kÖÖÖÖÖÖÖÖÖR vviiii

5
BIG FAT LAD

Och ÄNTLIGEN gör Jones något vettigt med bollen när han kommer fram på kanten.

5
BIG FAT LAD

Nu har vi exakt 75 minuter på oss att fucka upp det här, det ska gå...

5
BIG FAT LAD

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAHAHHA

3
nucleus

WAT a man

5
BIG FAT LAD

Avslutare har vi, avslutare har vi!!!!!!!!!!!!!

5
BIG FAT LAD

När gjorde en Boro-spelare ett äkta hat-trick senast, det vore intressant att veta.

5
BIG FAT LAD

Det är alltså nu det inte ska bli som förra veckan, enligt Wilder. Nu ska vi säkra upp och inte spela för att visa upp oss individuellt och springa omkring och showboata. Ska bli kul att se hur detta går.

3
nucleus

Maccarone?

5
BIG FAT LAD

Ingen dum gissning.

Watmore skjuter från alla vinklar nu, han vill ingenstans i januari.=)

5
BIG FAT LAD

Hehe skön tiki-taka från Boro nu, vi pissar på dem. Hade gått hem i halvtid om jag var Hudds. Så sa jag i tisdags med iofs...

5
BIG FAT LAD

Huddersfield-spelarna utbuade haha. Ja, bästa halvleken i år, stundtals gåshud...MEN...vi vet alla hur det slutar...

5
BIG FAT LAD

Funderar på det här med Crooks jämfört med vad vi haft där tidigare. Vilket galet uppköp ändå, otroligt. Känns som han redan har fler poäng på en halv säsong än vad Savile hade på tre år. Den där titt-finten som han kör med är ju helt underbar också.

3
nucleus

Gjorde tavernier mål senast ungefär när maccarone gjorde det också?

5
BIG FAT LAD

Inte omöjligt, ser att Makaronen hängde för Carrarese i Serie C ifjol haha

3
nucleus

haha sjukt att han lirar.

Spaning på Crooks. Verkar ha nåt slags problem med sömnen. FIFA, barn, sprit, kola oklart men idag ser han lite piggare ut och det visar sig på plan. Det jag vill ha sagt är att jag med en okulär besiktning kan ge hans betyg i matchen på uppvärmningen. Kan behövas lite man management. När han är bra är han jävligt bra.

Vem ska med till Carrarese?

5
BIG FAT LAD
3
nucleus

ohh...visste inte.

5
BIG FAT LAD

Hehe, misstänkte det. Men du var rätt ute i din spaning.

5
BIG FAT LAD

Det är väl ungefär nu som vi börjar krokna i matcherna...

5
BIG FAT LAD

Watmore ut, borde tagit av Sporar-pajjazon istället.

5
BIG FAT LAD

SOLKLAR STRAFF igen va fan händer - smutsiga domarhora!!!!!!!!!

3
nucleus

Vi borde haft två till i halvleken helt klart. Men maccarone har svårt få in den..

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Lite sen ankomst. Jävla jobb som tar mer och mer av dagarna ;-)
Vi verkar spela bra?
Scrollade lite. Senaste hat tricket var faktiskt Bamford. Mot just Leeds. I början på mars 2018.

5
BIG FAT LAD

Nu dyker Gibbo UK upp igen, när vinnartåget börjar rulla...;)

Aha, Bamford. Ja låter logiskt.

3
nucleus

Sjukt att man ska behöva bli nervös igen...och tappa en till på tröjan på det där freakmålet...well. Nu kör vi framåt

5
BIG FAT LAD

*pust* skönt

3
nucleus

Tack för idag Vikings. Som jag skrivit tidigare nånstans. Tror fan på detta på riktigt. Wilder Will Win!

1
Andrealdo

Såg matchen nu i morse i efterhand. Otroligt imponerande insats. Är verkligen en skillnad sen Wilder tog över. Och Crooks, när han spelar så här är han väl bästa mittfältaren vi haft på många år? Passningen till Watmores 2-0 är ju brilliant och han tar alltid så bra löpningar både offensivt och defensivt och är stor och svår att ta bollen ifrån och har ett bra skott. Verkligen en komplett mittfältare. Intressant länk du delade BFL om hans epilepsi. Hade inte heller hört om det förut.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva