BORO - Chelskij // FA-cup

3
nucleus

Smutsiga jävla skitklubb. Hur har dom mage att föreslå något sådant. Snälla snälla snälla låt oss skicka ut blodspengarna ur cupen. Det är vad vi kan bidra med.

www.mfc.co.uk/news/a-statement-from-middlesbrough-fc

5
BIG FAT LAD
1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Ja man kan ju undra hur de ens kunde komma med ett sånt önskemål. Dessutom hade de som krav att Boro skulle starta med Balogun/Connolly.

3
nucleus

HAHAHAHA :D

5
BIG FAT LAD

LOL

5
BIG FAT LAD

Snacka om tändvätska för Boro-publiken inför lördag. Kan bli riktig hatstämning och hela England kommer hålla på oss.

2
YakuBoro

🔥🔥🔥
Det gör ju inte att man ser fram mer emot denna match

0
UpTheBoro

Sluta va bulla mot Connolly/Balogun !!
Ni som snackat ner dem fattar inte ett skit om boll!?

0
UpTheBoro

Anledningen till att ja inte tippar är att det hade blivit hopplöst för er dessvärre

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Jag fortsätter att ”bulla” mot Knoll och Tott. Tycker att de är lika dåliga iaf, eller spöruttna som vi säger i Kumla. Tyvärr så får de nog starta igen mot Chelsea.
Ska bli intressant att se hur många Chelseafans som nästlat sig in på hemmasektionerna. Kan bli boxning, BFL.

5
BIG FAT LAD

Sånt gillar vi! =)

0
UpTheBoro

Haha ser att jag försökte starta boxning i forumet på fyllan 🍺🍺🍺

Tycker att man ska ge dem lite tid iaf, även om de sett vilsna ut hittills. Kanske lossnar det nu efter Birmingham

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Blir till att kolla matchen i efterhand idag. Är i Stockholm nu men ska hämta hem skidresenärer från Arlanda senare. Inga problem. Bara årets match jag missar live 😳

3
nucleus

Oh no! Delar med mig av mitt medlidande och hoppas du har nåt fint att komma hem till sen.

3
nucleus

KÖÖÖÖÖÖR VI!!!

5
BIG FAT LAD

Stökigt i Gamla Stan. Flera hor-pubar visar Six Nations.

5
BIG FAT LAD

Connally haltar efter den första misslyckade maxlöpningen. Hur fan kan han spela???

3
nucleus

fuck hor pubar

5
BIG FAT LAD

Martin "Stenkoll" Åslund.....

0
UpTheBoro

Döda massmördarna!!!

5
BIG FAT LAD

Finns en anledning till att Fry inte är upplockad av en P,L-klubb.

5
BIG FAT LAD

Fookin Fumley vad fan händer...

3
nucleus

Fumley för i helvete

1
boozeboy

Tidig ridå.. Chelsea borde avgå

5
BIG FAT LAD

Alldeles för tidigt.

Börjar med att Wilder sitter och tokhyllar Chelsea på presskonferensen istället för att hata. Det var en jävla massa gull-snack om Boro-barn som skulle få se sina idoler från Chelsea och kanske skulle någon ha turen att få ta en selfie med Lukako Wilder sjunker mer för varje match som går. Speciellt med de här låne-clownerna.

2
Gazza

Kul så länge det varade. Fullt fokus på uppflyttning nu.

3
nucleus

öppen fråga: är Fumley sämst i ligan?

3
nucleus

För att sätta det i kontext så värvar vi QPRs tredjemålis.

5
BIG FAT LAD

Definitivt under medelnivå iaf.

5
BIG FAT LAD

Fråga: Hur ser ni på Wilder när han superscoutar lånen Balogun och Cuntally och låter dem spela match eftet match?

3
nucleus

Jag har som alla förstår ingen jävla aning i hur mycket Wilder vart med i scoutarbetet på våra två oduglingar. Jag gissar inte jättemycket. Sen so jag sagt tidigare så har dom minutklausuler för att få igenom lånet. Så med det sagt faller det på sportsliga ledningen som varit kass i 10+ år.

5
BIG FAT LAD

Det är Wilders killar.

3
nucleus

Kung Bamba

5
BIG FAT LAD

Bra avslut av Balogun...för de som vill ha en matchboll på tredje etage.

5
BIG FAT LAD

Fan att det blev såhär. Trodde inte det..med hjärtat.

5
BIG FAT LAD

Fry skadad...och såååja McNair skadad o utbytt...perfekt

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Ja det var nog den här säsongen. Fy fan

5
BIG FAT LAD

Hur fan knyter Wilder slipsen????

5
BIG FAT LAD

Tre snabba av Watmore nu då!

5
BIG FAT LAD

Vilket jävla anti-klimax. Fan.

5
BIG FAT LAD

Blir säkert ett sent mål som fuckar upp min tippning...brukar va så.

5
BIG FAT LAD

Blås av.

5
BIG FAT LAD

I topp i tipp-tabellen, alltid något denna piss-dag.

0
UpTheBoro

Tror ni inte att Wilder kan ha plockat av Fry för att han stod och slaggade på 1-0-målet? Vad jag kunde uppfatta såg han aldrig skadad ut

5
BIG FAT LAD

Hoppas det. Han lär behövas nu.

0
UpTheBoro

Bamba kom ju in och såg hur lugn ut som helst så är inte hela världen om Fry blir borta ett tag. Värre med Paddy

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Tittade som sagt på matchen i efterhand. Bra inramning från början och höga förväntningar blev bara pannkaka enligt mig. Klasskillnad men kunde ha sett helt annorlunda ut tror jag om Watmore/Coburn startat för då hade Chelseas backlinje iaf fått lite press på sig.

Tvivlar mer och mer på att Wilder är rätt man att ta oss nästa steg.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva