Peterborough United - Middlesbrough 0 - 4

1
Gibbo_UK

Svårtippat som vanligt. Landslagsuppehåll brukar göra oss sämre.
Är i Göteborg i helgen. Vilken pub rekommenderas när man vill kolla lite fotboll och dricka bärs på lördag em?

5
BIG FAT LAD

Åtta matcher i april kommer bli riktigt svettigt för spelarna. Nästjumbon the Posh ska vi bara städa av som vi gjorde med Birmingham.

Gibbo> Blir Götet även för mig på lördag då det vankas allsvensk premiär.

Landslaget ja. AIK:s och Malmös före detta spelare gjorde det bra...sedan klev pissluffarna Karlström och Danielsson in i handlingen...

1
Gibbo_UK

BFL/ Härligt! Då kan man kanske få frottera sig med gnagetfans på lördag. Är det hemligt var ni värmer upp? Annars kan jag nog titta in ;-) Har ju inte fått äran att träffa dig än. Jag tar min rosa jacka och manbag så du känner igen mig. Du har väl Borotröja? 😂😂

5
BIG FAT LAD

"Rosa jacka, manbag..." hahaha

Det är väl inte helt omöjligt att det blir rätt stökigt på lördag eftermiddag, men hamnar jag på ett trevligt ställe i centrala stan så skriver jag här. Vore kul att träffas över en snabb bira.

Borotröja? Nä, jag kör följande:
Hackett-jacka 7000 kr
Stone-Island tröja 2800 kr
Hackett-tshirt 900 kr
Ralph Lauren-kepa 800 kr
Acne-jeans(!) 2000 kr
Paul Smith-trainers 1700 kr
Tandskydd, budoaffären på Sveavägen 100 spänn

1
Gibbo_UK

Ok. Vardaglig Kumlaklädsel m.a.o. ;-)

Det blir kanon! Jag kommer att finnas i de centrala delarna från lunch.

Angående matchen är jag som sagt orolig dels för landslagsuppehållet och dels för att Peterborough spöade QPR borta senast.

1
Gibbo_UK

”Paddy McNair, Dael Fry and Riley McGree are all fit and available for selection”

Vi får se om det stämmer.

1
Gibbo_UK

Jag får tacka för alla tips på fotbollspubar i Göteborg. Jag ska sätta mig ner och gå igenom alla förslag 😂🤪

1
boozeboy

Aldrig bra när vi inte är med på stryket och anses vara för stora favoriter. Luktar ångest.

1
boozeboy

Tick tack...

5
BIG FAT LAD

Tåget kom in sent till Göteborg så hann inte sätta oss nånstans. Stökigt på Hisingen nu dock.

Boro Vikings West Chapter har gått ner sig fullständigt.

1
boozeboy

0 - 1

Boom boom boom

1
Gibbo_UK

BFL// Sitter på Irish Embassy, fd Dubliner’s. Några svartgula här men det var visst Häcken 😂

Piketbussarna har letat febrilt efter er i de centrala delarna av Götet.

1
Gibbo_UK

Yes. One nil.

1
Gibbo_UK

0 - 2

Balogun. Striker 🤪

1
Gibbo_UK

Nu är vi på g….

Häcken och Boro gör mål 😳

1
Gibbo_UK

0 - 3

Roligt för Josh

1
Gibbo_UK

4-0 seger. That’ll do.

5
BIG FAT LAD

Skööönt
Bra att du håller stälnlningarna Gibbo!

1
Gibbo_UK

Vad händer på ”Rambergsvallen”? Känns som om man behöver hålla sig ifrån centrala Glöeborg.

2
YakuBoro

Gôtt med seger!

Sorry för dålig respons Gibbo... Dålig på att hänga på sportbarer nu för tiden... Blir oftast första bästa när tillfälle ges.

2006 sågs vi vikings west på Paddington, efter det har det vart dåligt 😅 Får hoppas på ny Europacup final snart igen! ✌️

5
BIG FAT LAD

På plats på Irish Emb, ingen Gibbo UK?

5
BIG FAT LAD

E du här Gibbo?

5
BIG FAT LAD

Lämnar stället nu.

1
boozeboy

Sheffield u förlorade, luton ovh blackburn tappade poäng. Ganska bra omgång.

1
Gibbo_UK

Viktiga 3 pinnar 👌

BFL/ Fan va synd. Missade dig. Lämnade Embassy efter Burnley-Man C. Vi får ta det senare. Har ett par Stockholnsresor inplanerade i april/maj 👍


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva