Premiär! Anfallarna och dom kreativa mittfältarna lär inte komma. Hoppet heter Jones!
I år skall jag tippa! Nu är det allvar!
1-1!
Yaku får föra över tippet till rätt säsong sen.
Kör 2-1 Boro! Krossen av OM var bara början...
*host*
2-0 Boro -WBA
Jag tror på 1-1. Crooks målskytt eftersom vi inte har några anfallare. West Brom sjukt starka denna säsong. Är nog det lag jag skulle tippa som vinnare av ligan just nu.
Aj fan.
Jag känner att Bruceeffekten kommer fortsätta. Dvs dom är fortsatt kass med Stevie som manager. Heja hoppet.
Jag säger som det är. Jag klarar inte av att se en Chris Wilder-intervju. Hatet efter Connelly-affären är för stort.
Ingen bra känsla. Förlust 0-1
Ny säsong finnes nu på Boro Vikings och tröjorna nollade!
In och tippa på dagens match: www.borovikings.se/matcher/tippa.php?match_id=873
Vad gäller matchen, som många andra inte särkilt bra känsla inför säsongen...
Men in med någon/några ny/nya, se till att de som presterat hyfsat senaste lyfter (Jonas, Crooks, Howson, McNair) och att några överaskar positivt...
Kollar man truppen nu ser det ju oerhört tunt ut...
Bra jobb Rammstein!
Klart det blir seger.
3-1
Watmore och Akpom på topp. Helt okej ändå, i League 1…
Jones 20+20 i år då!
Om vi bara slutar spela bakom spelare så vore det fan så mycket bättre. Positiv start. Fukin Bruce team got shit...
Watmore… En riktig anfallare så är det minst 2-0
Jesus Kristus MADONNA!!! Watmore för i helvete, jag brukar försvara dig det där är 99.9% mål ffs din jävla sockerbagare. GILES MOM. VIlken jävla impact.
Vi äger matchen så långt. Kan bara bli sämre nu.
Lenihan känns som en bra värvning! Akpom blir aldrig bättre.
Assist på Akpom ändå. Lite opolerad ja men den hittade fram även om det var Giles mål. Gräver efter positivt lite men varför inte.
Bajsmacka.
Då kommer finnen in snart?
Svettig start på andra halvlek. Rimligt att Wilder bytte båda anfallarna nu.
Bra första avslut av Forss, bara åtta meter utanför. Alltid nåt.
Jaha, då inleder man säsongen i alla fall med rätt tips.
Precis som försäsongen visat så är Steffen och Giles två kanonförstärkningar och även Lenihan var bra. Och tänk vad många mål vi hade kunnat göra på inlägg från Jones och Giles om vi bara haft några dugliga forwards.
Bättre spel än jag förväntade mig. Håller med om Steffen, Giles och Lenihan. Men som sagt, vem ska göra målen denna säsong?
Kom upp lite magsyra i munnen när jag såg vilka vi startade med på topp. Första halvlek var ändå överraskande bra, men vi måste ju komma från den med 2-0 som sagt. Ska vi få en ytter, eller kanske en defensiv mittfältare som bästa målskytt i år igen?
Steffen verkar bättre än jag trodde, även Giles. Lenihan nja.
Forss? Pff, precis så usel som jag misstänkte. Vi ska alltså ha fyra år med honom.
Slutforceringen, där vi vägrar lyfta in bollen i straffområdet, var också sjukt störande.
Det kommer att komma mer magsyra, var så säker.
Gyökeres skulle vi ha satsat på.
Instämmer, hade gärna sett honom i Boro.