Såg nyss att jag startade tråden i senaste vinsten så jag kör igen. Hoppas vi kan fortsätta på den stabila vägen men fan trot. Man börjar bli luttrad. Har sett Watford ett par matcher och jag tyckte de imponerade.
Efter 6 matcher ligger man bara en pinne efter täten i tipset :-)
Viaplay ikväll.
UTB
Fint med Viaplay och ett perfekt tillfälle efter en trevande start att göra ett statement.
På väg hem efter jobb nere i Östergötland. Planen är att stanna till på Rasta i Nyköping och kolla matchen. Måste gasa lite nu.
Sådär, tio min sen bara.
Ahaaa, den började 20.55 då e man lagom till avspark ju! haha
Grym kommentator.
Ingen booze i bilen! Nu kör vi! :)
Undrade precis vart kommentatorn tagit vägen...
Nån tyst minut innan också så antar du hann slå på från start. Men tyst i sändningen också, ingen kommentator?
Kul med Muniz från start.
Skönt utan kan jag tycka.
Härligt att höra bortaklacken istället för kommentatorn :)
Drömstarten
JAAAAAAAAAAAAAAAAA HAN LEVERAR DIREKT!!!!!!!!!!!
Gör ju mål var 98:e minut
TAck för tavlan målis. Giles skojar man inte bort dock. Och mål direkt. 20+ nu kör vi :D
En annan anfallare hade gett upp och tänkt att den där plockar målvakten. Men vår striker levererar. Gör minst 15 mål denna säsong.
Han är där, var väl dock en målvaktstavla?
Exakt Andrealdo
Giles inlägg var ju mästerlig klass också
Riktigt piss utan kommentator faktiskt. Amatörernas afton. Fast vissa ser ju sport utan kommentator, typ sim-vm, kanot-em, orientering, cykel....
Giles är galen, fattar inte hur vi fick låna honom.
Funderar på när vi senast hade två så bra wingbacks. Giles och Jones är ju liksom bättre än Ziege och Stockdale…
Clarke nickar undan tre inlägg på 30 sekunder
Haha ja snudd på, Andrealdo
Och hur fan fick vi låna Clarke?
Är det bara jag som missat att Watford kör skatdräkter. eller är det en one off?
Fattar inte heller det, Boro har kanske glömt sitt bortaställ eller nåt? Fast spelar vi i gult borta? :)
Jag kontaktade viaplay... Dom undersöker det ....
Mycket bra jobbat, boozeboy tack för allt slit du lägger ner för alla oss andra, utan dig vore Vikings nerlagt för länge sen!
"Teknikerna ska lägga in kommentatoren så snart som möjligt =)"
/Viaplay
Boroklacken> Byt skiva nu för fan.
Vad är oddsen på att fom faktiskt löser det innan matchen är slut?
Bajsmacka
Paddys jävla tjurrusning, vad fan är det där...
Snabbt svar haha
Så onödigt mål att släppa in
Där kom kommentatorn och där kom målet.
Mowatt helt bortfintad och slänger sig som en junis.
Skriv igen och ta bort den jävla kommentatorjinxwankern
Hela backlinjen hamnade fel när McNair gjorde sin galna rusning. Mowatt vill man ju inte ha som back i det läget.
Sjukt att kommentatorn dyker upp när dom gör mål, luktar maskopi
Senaste hemmamatchen spelade Watford i svart och gult. Vårt bortaställ är blått så borde inte krockat. Kanske Watford vill skylta med sitt samarbete med Udinese…
Jag skriver och klagar. Det blev helt fel vibe kring hela matchen. Kommentatorn förändrade hela energin.
Ja, för nu har Watford tagit över helt.
Tur för Jones att det var offside....
Crooks tar inga jävla fångar....
Det gör han inte, bra crooksy.
Paddy borde hitta ny klubb
Har Ken Semas mamma lämnat Östersund?
Nu blir det tradarkäk på Rasta i halvlek.
Paddy kan faktiskt dra gratis
Aldrig sett något i honom. Hybris ska ta frisparkar och hörnor och skit, ser ju inget bakom den där flintstonehakan.
Lövbit med aromsmör BFL?
Fan bestämde mig för pyttipanna med vändstekt ägg och rödbetor under matchen. När jag ska beställa har köket stängt och mongot hänvisar mig till mackorna.
Tog en räkmacka + en 50 cl MER (hallon/svartvinbär).
Hahaha, klart han kör räkmacka! Fattas bara en pripps lättöl
Smaklig måltid. Nu ökar vi!
Pripps lättöl är så jävla äkta haha, fan när man var liten och alla drack lättöl och satt och rökte vid borden på såna här rastställen.
Blev precis utslängd pga av att de stängde. Sitter i bilen och huttrar nu, men ser matchen.
Börjar bli löjligt mycket skadade spelare nu tycker jag.
Clarke mm....
Svagt nicka rakt på målvakten
Fint inlägg igen, Clarke var nog bara glad han träffade bollen. Skall vara mål!
Lite Momentum nu... Kör bara kör!
"Soft southern bastard" från Boroklacken...Cathcart är född i Belfast -89....vilket väl i stort sett borde vara en av få städer i Storbrittanien vid den tidpunkten som faktiskt hade hårdare klimat än Middlesbrough...
Sånn jävla flyt, vilket skitlag.
Enbart för man hade 1-1 på tipset.
Tycker vi förtjänar poäng ikväll. Så hårt att få det där målet i baken.
Tre vinster på våra sexton senaste tävlingsmatcher.
#FUCKOFFCHRISSYDAFRAUD
Hur många såna här kvällar ska man behöva tugga i sig?