Blackpool - Boro

5
BIG FAT LAD

Efter en månad med flera mejl (uan att få svar) så erkänner nu våran eminenta digitala-/media-avdelning att det faktiskt varit fel på appen.

Vilka ***** riksklåpare.

www.mfc.co.uk/news/2022/september/05/download-the-new-boro-app/

5
BIG FAT LAD
1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Japp. Han skulle säkert trivas uppe i norr.
Jag skulle hellre ta din favorit och gamle Borospelaren, Nigel Pearson. Han kommer att ta upp Bristol City i PL. Var så säkra. Vet inte vad Gibson och Bausor har emot honom. Han har ju aldrig varit aktuell. Har väl pillat på nån av deras fruar.

5
BIG FAT LAD

Välkommen Massimo Luonga!

Aldrig fel med en indones från League One...

1
Andrealdo

Ja, bland de mittfältare som fanns kontraktslösa var han en av de bättre. Min uppfattning är att han håller okej nivå i Championship och har väl mest spelat för bottenlag. Kanske kan lyfta sig lite med bra spelare runt omkring sig och viktigt med en till central mittfältare för att avlasta Howson. Hade dock noll koll på att han var indones.

Har för övrigt sett Boro-Sunderland i repris nu. Jobbade i måndags kväll. Måste säga att jag är väldigt imponerad av Muniz. Hur han hela tiden rör sig för att hamna i bra läge. Han har tidigare visat att han har ett bra skott, visade nu liksom senast även bra spänst och nickkraft, trots att han är ganska kort. Och framförallt glädjen på planen och med medspelarna. Länge sen man såg sånt från en Sydamerika-import. Är lite Juninho-vibbar över honom tycker jag.

5
BIG FAT LAD

Hans farfar var sultan....stackars lilla barn.
Med en hel del släkt i Jakarta....ja där får man inte knarka.
www.heraldsun.com.au/sport/football/asian-cup/asian-cup-2015-massimo-luongo-keeping-indonesia-on-edge-with-exploits-for-socceroos/news-story/6775a5f3a622eff548f37290143be8af

"Är lite Juninho-vibbar över honom tycker jag"
Hehe.....lol.

1
Andrealdo

Intressant läsning. Vi kanske kommer sälja en och annan Boro-tröja i Indonesien nu :-)

Försökte kolla om hans Twitter-konto ökat senaste sju åren från 40 000 följare. Men han verkar slutat med Twitter.

Läste en analys från en lokal reporter om Luongos förra säsong i Sheffield W och det låter som han gjorde det riktigt bra där. Dock skadebenägen. www.thestar.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday/alex-millers-sheffield-wednesday-column-league-table-before-and-after-massimo-luongos-owls-return-a-remarkable-reminder-of-contract-debate-3635379

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

För ett antal år sedan var vi sammankopplade med det ena stornamnet efter det andra medans vi nu köper/lånar spelare som alla får googla på :-) Dagens Boro i ett nötskal.

Återstår att se om morgondagens match blir av.

5
BIG FAT LAD

Inställt.

Skandal.

1
Sebboro

Tydligen EFL som tagit beslutet att ställa in då det inte var ett krav från regeringen, och även nästa helg verkar riskeras att ställas in.
Kan tycka att det hade varit en fin hyllning med nationalsången på alla englands arenor, hålla en tyst minut och spela med sorgeband?

Och nu med kanske båda omgångarna inställda innan landslagsuppehållet så blir nästa omgång den 1/10, i ett redan tight spelschema på grund av VM mitt i säsongen?
Oklart hur de ska få ihop det.

Lider med alla som bokat resa och åkt över till England. Även av den anledningen hade det väl varit rimligare att om man ska ställa in någon omgång så borde det väl ha varit nästa helg i samband med begravningen?

5
BIG FAT LAD

Det är rätt långt till 1 oktober känner jag.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva