Boro - Rotherham

5
BIG FAT LAD

Försökte ånyo att lyssna på en intervju med managern, men det är helt omöjligt. Maken till snömos, man blir helt vansinnig. Läste att han fick 4 miljoner pund för att lämna Blades så han försöker väl göra sig omöjlig här och få nåt liknande för att dra.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Ja, känns som om han tappat greppet helt. Det kommer att tuffas på med lite segrar här och där utan att vi gör några framsteg. Senare kommer Gibson/Bausor stt vakna, kicka Wilder och ta in Ranieri.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Värdelöst vetande: Balogun har smällt i fem baljor i Ligue 1 och ligger för Messi 😏

5
BIG FAT LAD

Ännu värdelösare vetande. Aaron Connely är utlånad til Venecia i Serie B:s absoluta bottenträsk och har varit involverad i fem matcher den här säsongen.

Antal mål?

0.

1
Andrealdo

Lördagskväll med ödesmatch på Viaplay. Kan inte bli bättre :) Om vi inte vinner ikväll, tror ni Wilder ryker då under landslagsuppehållet? Tror inte Gibson vågar ta sånt beslut när Wilder bara varit här ett år, skulle se för illa ut för Gibson själv.

5
BIG FAT LAD

Med tanke på att Wilder efter bara ett halvår sa att han ville till Burnley så hoppas jag att Gibson förnedrar honom på största möjliga sätt.

Andealdo> Under natten har du alltså ändrat ditt tips från 0-5 till 2-0? :)

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Värdelöst vetande del tre:

Efter att Scott Parker fått sparken från Bournemouth så är det alltså vårt gamla hatobjekt Gary ”soldoktorn” O’Neill som är tillfällig manager. Man kan bli mörkrädd för mindre.

3
nucleus

Haha, såg dom nyheterna om Gary. Känns som ett otroligt nerköp från Parker.

5
BIG FAT LAD

Vinner Rotherham idag så ligger de femma med en match mindre spelad. De är förmodligen bättre än vi tror. Kollade även oddsen på Unibet, 0-1 14 ggr pengarna,, 0-2 26 ggr, 1-2 15 ggr. Känns som de ligger helt fel.

Jag slänger in en 300-ring på 1-2 iaf.

Vinner vi blir jag glad.
Spelar vi oavgjort, 1-1, tar jag en pinne i tipptävlingen.
Torskar vi med 2-1 drar jag in 4.500 spänn och Wilder får sparken.

Så det är Win-Win-Win ikväll, helt enkelt. :)

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Låter som en riktig helgardering!

0
Saintan

Brukar sluta dåligt när vi är favoriter men ikväll blir det en klar 2-0 seger.

5
BIG FAT LAD

Vi ligger på 22:a plats, men vid 2-0 tar vi ett hyffsat kliv upp till 14:e. Hade inte skadat.

5
BIG FAT LAD

Känns som det kan bil många på Vikings ikväll.

1
boozeboy

Vinner ett par k på stryket om boro vinner. 130% att vi släpper in 2-2 vid 89e minuten..
Vi måste få ordning på försvaret, tror faktiskt det är vår svagaste länk nu. 15 insläppta mål på 9 matcher är inte okej.

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

När man fingranskar startelvan blir man ju inte alltför munter. McGree på topp igen. Blir det poängtapp ikväll måste Wilder gå. Antagligen inte frivilligt men med en rejäl spark i ryggslutet.

5
BIG FAT LAD
6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Eller förresten....det blir nog McGree i en mer passande roll bakom Watmore oxh Muniz. Blir det inte vinst ikväll är säsongen körd

5
BIG FAT LAD

Edit. Aha ok, såg nu.

5
BIG FAT LAD

McGree på topp hade varit direkt provocerande från Wilders sida. Ungefär som med Connally.

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Haha ja precis

5
BIG FAT LAD

Prestigelånet Mowatt petad efter fyra matcher....

Även McNair på bänken. Känslan är ju att både Fry och McNair fått bud på sig i sommar och blivit nekade en flytt. Därför de presterar som de gör.

Zack "**********" Steffen tillbaka. Må Gud och hans tolv lärjungar vara med oss.

1
Andrealdo

Mitt 0-5-tips sattes nära inpå förra matchen. Nu är jag optimist igen. Det här Rotherham-laget ska vi bara slå.

1
Andrealdo

Gillar ändå startelvan. Watmore kommer köpa mycket och ge mer ytor åt Muniz

1
Andrealdo

Rotherham börjar maska redan efter 7 minuter. Man vill inte ha 0-0 länge i den här matchen.

5
BIG FAT LAD

7 pers online

1
boozeboy

Tror zzzzteffen har potential, är bara sjukt ojämn och ung. Borde lira han när det inte gäller, vilket är aldrig då:)

Köööööör!

1
Andrealdo

Har Watmore så dålig vänster att han måste skjuta med högern där?

5
BIG FAT LAD

Han drar en bredsida i det läget alltså den gode Watmore...mmm...

5
BIG FAT LAD

8 pers online liket lever

1
Andrealdo

Det enda tråkiga med om Wilder får kicken är att den här ramsan inte kan sjungas längre…

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Passivt! Vi har ingen plan med vårt spel längre. Matt Clarkes passningsfot är katastrofal.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

McGree är ju den man vill ha i boxen på inläggen….

5
BIG FAT LAD

Underbar aktion av Muniz.....

1
boozeboy

Wilder ser stressad ut..

1
boozeboy

Alltid saknas de exotiska, kreativa mittfältarna

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Bra sömnmedel på lördagkväll för en gubbe som jag.

1
Andrealdo

Alltså vi kan ju glömma playoff. Vi skapar ju ingenting.

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Vi får nog rikta in oss på att klara oss kvar.
Finns inget anfallsspel över huvudtaget.
Jag håller med dig Gibbo_UK.....man är för gammal för att hålla sig vaken. Vilket djävla sömnpiller.

1
Gibbo_UK

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Det var skillnad när man härjade på Ayresome Park.

1
Andrealdo

Inte lika sömnig start på andra

5
BIG FAT LAD

Sjukt när Watmore skapar dubbelt så mycket chanser som vårt brasilianska prestigelån...

1
Andrealdo

Och vi har ingenting på bänken som kan ändra på spelet eller göra oss mer farliga framåt.

5
BIG FAT LAD

Jag tror vi får straff till slut.

1
Andrealdo

Klockan är just nu 03.15 i Indonesien. Vad sägs om att slänga in Luongo? Inte för att det skulle röra om i matchen, men kunde röra om lite på nattklubbarna där borta…

5
BIG FAT LAD

Haha bra idé.

3
nucleus

Stabil insats. Vi försöker hålla 0-0 hemma för att inte åka ur. Fukin wankers

5
BIG FAT LAD

10 min tillägg?

5
BIG FAT LAD

Nu då. Skruva i kryschet bah!

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

1 poäng hemma mot Rotherham.
AVGÅ WILDER

5
BIG FAT LAD

Vad har vi nu...4 vinster på 20 senaste matcherna?

Han måste bara bort nu.

1
Andrealdo

Vad var vår spelidé i matchen? Försöka få Jones och Giles att komma runt på kanterna? För centralt skapade vi ingenting. Med tanke på motståndet är det uselt att inte skapa mer. Var ju inte ens några närkamper i matchen. Spelarna verkar ha gett upp själva. Märktes när Crooks helt i onödan stod offside två gånger i slutet.

3
nucleus

Vi har ingen idé. Avgå hela sportsliga ledningen byt manager, börja om på nytt. Vi borde åka ner en division för att nåt verkligen ska hända. Hur bra polare är Gibson med övriga ledningen? Det här börjar lukta 15 år av ryggdunk för skitjobb. Orkar fan inte mer.

1
boozeboy

Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva