VM i kuwait

0
UpTheBoro

Blir det Riley McGrees mästerskap?? Jag tror det 🤞🤞

Nä, men vi har inte så mycket att annat att prata om här för närvarande så kan ju vara kul att ha en tråd under mästerskapet.

Den qatariske domarstinsen i Usa-Wales var ju en upplevelse t.ex.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Edit. xxxxx

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Stor Boro-Redcar Reds-flagga nere vid hörnflaggan i Brasilien-matchen ikväll. Alltid något.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Seger för McGree idag! Det här VM:et lyfter för varje dag som går, försöker självfallet kolla allt. Kul med skrällarna så allt blir riktigt intressant redan i omgång två.

Nu hoppas vi på de gröna falkarna mot folket som älskar att transportera utombordsmotorer.

1
Andrealdo

Boro-Edinburgh. Taggar vi till då. Muniz från start.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vad hände med årets VM-tips?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Yees Hibs (eller Edinburgh som Andrealdo säger)-Boro 0-2.

Mål: Chuba och Sonny "Liston" Finch.

Carricks segertåg rullar vidare TUT TUUUT!!!

1
Andrealdo

Haha, såg bara nåt om Edinburgh. Men var det Hibs, då är ju segern ännu mer imponerande :)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Då var lördagens andra VM-match avklarad och det har varit riktigt trevliga tilllställningar båda två.

Då var det bara Frankrike-Danmark och Mexiko-Argentina kvar idag. Älska fotboll -älska VM.

En lten spaning. Det är rätt tyst med telefonsamtal, mess, sociala och i olika chattgrupper osv, ingen skulle kolla VM men ALLA sitter och smygkollar haha

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Kom på hur mycket jag hatar Danmark OCH Frankrike så drar och tränar istället.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Guardado.<3

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Allt skiter sig för Syd-Korea! I dagens andra helt galna match så förlorar hundätarna mot ett taggat Ghana Black Stars med 3-2. Så går det om man inte tar ut nationalhelgonet, och fembarnspappan, Lee-Dong Gook i truppen.

Ja vilket VM detta håller på att utveckla sig till, Olof Lund och ***barnet Gusten står med gråten i halsen när den ena toppmatchen avlöser den andra.

0
UpTheBoro

Men han som gjorde två mål spelar iaf i jeonbuk Hyundai motors, det är ju Gookens gamla gäng.

1
Andrealdo

Kul spaning UTB

Tung dag för Estupinian och Caicedo. Först utslagna mot Senegal, sen insikten att de ställs mot formstarka Boro i nästa omgång av FA-cupen!

1
Andrealdo

McGree mot Braithwaite just nu. VM:s hetaste match?

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Fin framspelning av Mcgree till målet.

Och ********* Braitwaite utbytt haha

6
Wilf Mannion

Har tippat 2 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jag hade inte några större förhoppningar på detta världsmästerskap mitt i vintern, men det är länge sen jag
såg ett roligare slutspel.
Tyskland utslaget. Belgien utslaget. Och inte minst Danmark med svinet Braithwaite utslaget.
Det här kan sluta precis hur som helst!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Argentina - Australien, avspark 20.00.

The Game in the Game:

Lionel Andrés Messi, 35 år, Paris Saint-Germain FC.
vs.
Riley Patrick McGree, 24 år, Middlesbrough Football Club.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Ska på julbord i Gamla Stan med några polare ikväll och ringde runt och kollade pub som man kan se matchen på efteråt. Den ena stora puben var fullbokad med australiensare. Puben mittemot, där vi hamnar, kommer enligt tjejen jag pratade med ha massor med argentinare. Kom ihåg en sak...det var inte mitt gäng som kastade första bumerangen...


...fortsättning följer.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Priset "Årets kupp" går till Andrealdo för publiceringen av denna bilden - mycket vackert!
sverigesradio.se/artikel/harry-kane-lattad-efter-forsta-vm-malet

6
Wilf Mannion

Har tippat 2 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Instämmer!

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vilket sjöslag det kommer bli på pubarna i England på lördag kväll. Blir verkligen en heldag för de supporters vars ligor drar igång igen. Tror de kommer synas på åskådarantalet, sticker ut hakan och tror på årets näst högsta publiksiffra för oss mot Luton.


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva