Middlesbrough - Millwall 1 - 0

5
BIG FAT LAD

Är fortfarande inte helt återställd. Undrar hur mycket lördagens ragdollning skakat om spelarna, är självförtroendet helt borta? Får hoppas allt tuffar på som vanligt på lördag.

Sedan den här sjuka U21-matchen igår där vi alltså vinner med 7-5 borta mot Sunderland. Såg att vår mediavdelning lagt upp highlightsen i sociala. Klippet saknade självfallet ljud, vilket även förra veckans klipp från U21-matchen gjorde. Så jag tog mig tid till att kolla hur Sunderland hade gjort så jag gick in på deras hemsida. Dom bah "här är länken till gårdagens förlust mot Boro: www.youtube.com/watch?v=zHNB0zpIrik" - med LJUD SJÄLVFALLET!

Hur fan är det möjligt att vi har den här extrema inkompetensen på vår mediaavdelning år efter år efter år....???

1
Andrealdo

7-5 låter galet. Lär väl bli målsnålare för a-laget i dag mot Millwall.

5
BIG FAT LAD

Lenihan borta och Paddy McShite får förtroendet igen.

Jones förpassad till läktaren.

Magkänslan är inte bra.

5
BIG FAT LAD

De är lite svåra att lirka upp. Jag tror McGree blir rätt nyckel, men han har bollen för lite.

0
mndl82

Jag gillar ju Jones, hoppas han snart är ur Carricks frysbox!

5
BIG FAT LAD

Brutalt dålig halvlek av Forss, det går inte att vara tyst längre. Inte ett rätt på killen.

5
BIG FAT LAD

Vi kör över dem fullständigt, borde haft 2-0.

Man of the Halvlek: Ryan Giles. Han har 5-6 klockrena inlägg, en maskin.

5
BIG FAT LAD

1 - 0

JAAAAAAAAAAAAAAA

5
BIG FAT LAD

Vilken kille - FORSS EI SAA PEITTÄÄ!!!!!

2
Gazza

Härligt!!!

5
BIG FAT LAD

Vi fortsätter att bara köra över dem i anfallsvåg efter anfallsvåg så underbart att se!

5
BIG FAT LAD

Vi ligger trea i Championship - tre pers online...

5
BIG FAT LAD

Tredje gången i halvleken som Steffen håller på att ställa till det nu fan

2
Gazza

Kom igen nu Archer. Visa vad du går för.

5
BIG FAT LAD

phew smånervöst nu haha

5
BIG FAT LAD

BORT. MED. BOLLJÄVELN!!!!!!

5
BIG FAT LAD

SKÖÖÖÖNT nattklubbsstämning på Riverside haha

6
Wilf Mannion

Har tippat 1 - 2Middlesbrough - Leeds United

Härligt! Boro tåget rullar vidare i expressfart

3
nucleus

CHUGGA CHUGGA CHUGGA WEEEEWIIIWEEH

0
Boroboro

Hur långt kan detta räcka? Starkt att komma igen efter 1-5 i dajmen av Brighton. Såg att de körde över Pools med 3-0 idag så vi behöver inte skämmas allt för mycket.
Forss.. vilken jävla kille alltså, hade han vräkt in matchavgörande även i PL tro? ;-)

5
BIG FAT LAD

Dagens Brighton-kross var verkligen upplyftande. De är svinbra, helt enkelt.

Låt oss börja med att gå upp i Premier League genast. Sedan får vår ”nya” sportsliga ledning och Michael Carrick handplocka lite spelare för en del av de 2 miljarderna vi får in på kontot. Vi kommer ta mycket poäng på Riverside mot lagen på den undre halvan. Med lite flyt hänger vi kvar och kan etablera oss.

Lägg därtill detta: www.gazettelive.co.uk/news/teesside-news/profits-steve-gibsons-bulkhaul-surge-25719802


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva