Jakten fortsätter.
SHU ligger under mot Millwall. Hoppas vi kan krympa avståndet idag.
Lite rotation i truppen. Ramsey och Barlaser från start. Forss och Howson på bänken.
Härligt med torsken för Sheffield U
Ramsey såg ju riktigt pigg ut i sitt inhopp senast. Kanske blir två lån från Villa som tar oss upp i PL.
För övrigt tappade Sheffield U alla tre poängen borta mot Millwall så det här börjar bli riktigt spännande!
Gött, jakten på topp 2 har börjat! Vi döda blades senast och precis som boozeboy förutspådde så sänkte vi deras självförtroende! Muhahah död åt blades
Qpr har vi dock haft svårt för stundtals, är inte alls bekväm i denna matchen.
Bänkad och taggad! 🍻
Detta måste vi bara vinna men våran superform och deras dåliga är ju det som talar emot oss. Man har ju varit med ett tag ;-)
Hur ser det ut?
Jag kommer kliva in i ett totalt mörker och ta till flaskan om vi inte tar 3p mot QPR, det är nu vi skall haka på jakten på andraplatsen på riktigt
Lite sämre fokus idag, vart lite fram och tillbaka...
Fiint spelat, Mcgree i stolpen. Stark start i andra
Chuuuuba!
Nu känner vi igen Boro, målet hängde i luften. Fint spelat nu i andra.
AKPOOOOOOM!!!! Mål 18
Ass från Barlaser. Kan inte bli bättre.
Förlösande.
Chuuuba!
Staff efter åter fint spel.
AKKKKPOOOOOOOOM!!! Mål 19
Ett mål till för att bli förste Boro-spelaren att nå 20 mål på 30 år typ?
Hur ser spelet ut? Läste att första halvlek var dålig. Verkar bättre nu i andra.
Steffen klantar sig, 2-1 och 6 minuter tillägg och jag spricker även på mitt tips
En "fräckis" i röva sen mål av Mcgree
Fan va skönt att se. Tre mål igen. Underbart!
Otroligt vad det här laget reser sig. Istället för panik gör man 3-1 i stället :-)
BFL: Hur såg Fischer ut?
Tre gjorda mål för fjärde gången i rad. Fan helt otroligt. Det är kul att vara passagare på
Boro Express just nu
Ett meddelande från Teletubbies. Viktor Fischer bäst på plan.
Ändå hatar jag "den lille havefrue"...haha
Första halvlek var det enkla felpass och inte riktigt något tempo framåt. I andra tryckte dom på med fint samspel framåt av Chuba, Archer och Mcgree m.fl.
Snyggt tippat, Morfar.
Var kanske tur jag inte var här igår när Sloppy-Steffen släppte in målet. Herregud.