Det kan ju inte bli lördag tillräckligt snabbt. Några frågor med två dagar kvar:
1. Kommer Yakuboro hinna lägga upp matchen så man kan tippa?
2. Kommer Andrealdo hem från Poznan helskinnad, i rullstol eller i liksäck?
Tror på följande:
1. Ja.
2. Helskinnad.
1. ✅
haha snyggt, Yaku
Det kittlar min mellangård att Stoke klämde dit Blackburn igår, de kan hålla sig till det och spela uselt igen nästa vecka när de besöker Riverside
Ingen Fry med i truppen. Skadad?
I år firar man 50 år som Boro-supporter. Det går fort när man har roligt...........
Hörde bara att Fry var "ill" och "not feeling so well".
Ett jubileum som förhoppningsvis föräras med en uppflyttning, Wilf. Vore knäckande om vi inte går upp efter denna fantastiska säsong.
Ja går vi inte upp i år så vete fan..............
Vinst idag och Blades tappar poäng så är det match igen om direktuppflyttningsplatsen
Riktigt ruskväder i Swansea, tror på max ett mål i matchen.
Vi kör över dem fullständigt första kvarten och borde haft 2-0. Maken till turmål.
Ett rejält snack i halvtid så vänder vi detta.
Har inget att klaga på ändå ligger vi under. Känns som vi kommer göra tre mål i andra. För det kommer ju lossna. Fullständigt utrullade.
Härligt att höra. Kämpar vändet så hårt.
McNair spelar hemmåt hela ***** tiden....
Ut med jävla paddy, så jävla trött på honom.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ramsey!!!
Ramsey vilket jävla lån.
Och Luton tar ledningen
Wooo härligt!
ARCHEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Underbart!!!
Fortsätt nu
Vilket sjukt lag vi har, får fan gåshud. Dom bara kör och kör och bara öser helt jävla fantastiskt.
Älskar det här!!
Känslan är att även Chuba vill va med i målprotokollet....:)
Det var länge sen det var så här roligt att vara Boro-supporter
Smith behöver alltid lite kylspray vid lämplig tid haha
*STRAFF*
Kom igen nu för *********
Chuba fan va skönt
Helt fantastiskt vilket skönt flow!
"Känns som vi kommer göra tre mål i andra. För det kommer ju lossna."
/BFL kl.16.48.
Hahaha
Det kommer mer känner jag, det är inte klart det här haha
Tror Fors sätter ett och kanske ett till på Chuba
Kämpa nu Luton!
Neeeej nu börjar Maddo med sina jävla "twists and turns" jag orkaar inte!!!!!!!!!!!!!!!
Där kom det igen aaaahahaha
Då ska vi se om jag fått det rätt här med kulramen - 30 pinnar att spela om och 4 pinnar till direktuppflyttning....mmm...:)
Tio omgångar kvar och fyra poäng upp
*phew* då har jag räknat rätt här.
Tack för idag Vikings. Mot uppflyttning.
Tack för din input idag, nucleus....=)
Hej allihopa!
Ny medlem på forumet här, och så klart är det najs med en vinst idag! Ville bara säga att jag har fått igång Middlesbroughs sida på SvenskaFans igen, och skriver artiklar där varje vecka. Spana gärna in dem om ni vill!
UTB
Härligt med vinst men andra veckan i rad som jag med facit i hand inte riktigt kan glädjas med sista målet som åter förstörde mitt tips...
Välkommen Vicke2003!
Härligt med nytt blod på forumet, det behövs sannerligen. Kul att du orkar jobba med Svenska Fans-artiklar, men det viktigaste är att du finns här under matcherna. Får man fråga hur du blev Boro-supporter?
Tack BFL, kom hem helskinnad :) Får se om jag överlever torsdagen också ;)
Man börjar ju bli riktigt sugen på Boro-Coventry 8 maj. Den matchen kan betyda väldigt mycket…
Välkommen till Forumet Vicke!
Jag blev supporter tack vare en god vän som bor i Middlesbrough!
Skönt att allt gått bra, Andrealdo. Ja, torsdag kan bli småstökigt.Tror mitt gamla tandskydd kan ligga kvar nere på Sankt Eriksgatan från förra gången Poznan var i stan.
Vicke, okok. Kul att känna nån därifrån. Det kan vara guld värt när man åker över och tittar på matcher.