Middlesbrough - Preston North End 4 - 0

6
Wilf Mannion

Har tippat 2 - 1Cardiff City - Middlesbrough

En match kvar innan speluppehållet. Om formen är dalande är det kanske bra att avbrottet
kommer nu. Matchen sänds på Viaplay med start 15.55.
Jag läste någonstans att Carrick tror Fulham-lånet Muniz kan bli en viktig kugge att plocka in
i jakten på en play-off plats. Vi betalar alltså en massiv veckolön för en nolla som inte ens funnits
med i truppen de senaste månaderna. Sanslöst!

1
Andrealdo

Ingen Muniz i dagens trupp heller. Forss in från start, Ramsey på bänken. Fint med lite rotation, även om jag tycker Forss sett lite trögare ut på slutet. Jobbar idag, så blir att kolla matchen i efterhand och undvika denna tråd…

2
bud2me

Verkar som att publiken hittat tillbaka till Riverside!

2
Gazza

1 - 0

Chuuuuba

6
Wilf Mannion

Har tippat 2 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Klassmål!

2
YakuBoro

3 - 0

Ser bra ut! ⚽️⚽️⚽️

3
nucleus

Har tippat 2 - 2Cardiff City - Middlesbrough

Fastnade med annat här på eftermiddagen så kommer man tillbaka till 2-0 och nån minut senare smäller 3an in. Helt otrolig form och underbart är det.

2
Gazza

4 - 0

Fors!!!

2
YakuBoro

Ett tips är att tippa som mig fast ett mål mer till Boro!

2
YakuBoro

Vilket hänt i 3 av de fyra senaste matcherna...

2
Gazza

Så jäkla gött att bara köra på och inte ligga och försvara en ledning. Varje mål kan bli riktigt betydelsefullt i slutändan.

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Jag har inget att säga.

3
Vicke2003

Tänk om vi går om Sheffield United på grund av vår målskillnad i sista rundan… rysningar

3
Vicke2003

Min nya artikel om dagens match är dessutom ute nu! Läs gärna :) svenskafans.com/england/middlesbrough-krossar-preston-med-4-0-655797

0
Boroboro

Bra referat Viktor..

Ursäkta min okunskap huruvida du skriver för varje match men om så är fallet kan det ju vara väl värt att posta liknande länk efter var avslutad batalj. Min entry point under och efter varje fight är detta forum

3
Vicke2003

Jag skriver om varje match, ja. Dessutom skriver jag om andra transfernyheter och liknande :) Jag skrev till exempel en artikel om West Hams intresse för Michael Carrick, och någon månad tidigare skrev jag en krönika om staden Middlesbrough, och dess relation toll Nordkorea! Jag kan länka till varje ny artikel här om det önskas! UTB

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

Vicke, vi vill se dig här under matcherna. Det är det viktigaste för alla.:)

5
BIG FAT LAD

Har tippat 1 - 1Cardiff City - Middlesbrough

......................


Svara på inlägget

Du måste vara inloggad för att skriva